کد خبر: 66885 A

تعطیلی رویدادهای هنری ، تعطیلی کنسرت ها

آیا به وزیر ارشاد درباره کنسرت ها اطلاعات اشتباه می دهند؟!

آیا به وزیر ارشاد درباره کنسرت ها اطلاعات اشتباه می دهند؟!

عصر ایران نوشت: بعد از خبر وزیر ارشاد یک جستجوی ساده انجام دادم تا ببینم چه کنسرت‌های قرار است برگزار شود که به گفته وزیر با استقبال خوبی مواجه شده است. واقعا عجیب است که به هیچ موردی دست پیدا نکردم، حتی یک کنسرت!

ایران آرت: نهال موسوی در عصر ایران نوشت: خبری منتشر شد که محمد مهدی اسماعیلی وزیر  ارشاد، در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «از هفته پیش از سرگیری فعالیت‌های موسیقی را داشتیم. دوستان من در معاونت هنری و موسیقی در این حوزه در حال فعالیت هستند. سایت فروش بلیت در این حوزه فعال شده است و برای کنسرت‌های مختلف فروش بلیت انجام می‌دهند که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.»

بعد از این خبر یک جستجوی ساده انجام دادم تا ببینم چه کنسرت‌های قرار است برگزار شود که به گفته وزیر با استقبال خوبی مواجه شده است. واقعا عجیب است که به هیچ موردی دست پیدا نکردم، حتی یک کنسرت!

در برخی سایتها تبلیغ‌های وجود دارد که به زودی قرار است کنسرت برخی خواننده‌های پاپ برگزار شود اما آنها بلیت فروشی ندارند. 

معروفترین و معتبرترین سایت‌های فروش بلیت کنسرت در ایران عبارتند از : ایران کنسرت، هنر تیکت، ملوتیک، کیش تیکت، تیوال و ... در هیچکدام از این سایت‌ها خبری از فروش بلیط و یا اعلام کنسرتی نیست! 

آیا سایت جدیدی راه افتاده است؟ اگر سایت جدیدی راه افتاده پس چرا هیچ خبری از آن نیست؟ 

حال واقعا برایم این پرسش پیش آمده است که این گزاره "استقبال خوب" از کجا آمده است؟ منظور چه کسانی است؟ مخاطب یا برگزار کننده‌های کنسرت یا خواننده‌ها؟ 

آیا مشاوران، معاونان و افراد مرتبط به وزیر ارشاد آمار و اطلاعات غلط  به او داده‌اند، یا این اظهارات فقط خود اسماعیلی است؟ در هر صورت هر کدام باشد باز  نشان دهنده این است که مشکلی وجود دارد. 

یک نکته بسیار ساده این است که مقامی در حد وزیر ارشاد نباید چنین حرفی را بدون سند و منبع معتبر در میان خبرنگاران به زبان آورد. 

چرا وزیر باید اینچنین حرفهایی بزند که در کمتر از چند دقیقه می‌توان به صحت و سقم آن پی برد، یا هیچ ارجاعی به آن را نمی‌توان یافت! هر چه فکر می‌کنم نمی‌توانم برای این سخنان و چنین رویکردی دلیل منطقی پیدا کنم.

واقعا جوابی به ذهنم نرسید! شاید ما بی اطلاعیم و بی‌خبریم و ... ولی واقعیت این است اگر حتی ما بی اطلاع باشیم هم باز مقصر کسانی هستند که درست اطلاع رسانی نکرده‌اند.

محمد مهدی اسماعیلی تعطیلی کنسرت ها تعطیلی رویدادهای هنری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین