کد خبر: 67075 A

مهدی مدرس، زانکو، کنسرت

مهدی مدرس دومین خواننده‌ای که کنسرت می‌گذارد/ قیمت بلیت‌ها چند؟

مهدی مدرس دومین خواننده‌ای که کنسرت می‌گذارد/ قیمت بلیت‌ها چند؟

پس از زانکو که طلسم برگزاری کنسرت‌ها را پس از حدود شش ماه شکست، اکنون مهدی مدرس نیز درصدد برگزاری اجرای زنده است. بلیت‌های اجرای او از صد تا چهارصد هزارتومان قیمت‌گذاری شده است.

ایران آرت: آنا نوشت: مهدی مدرس، خواننده پاپ کشورمان در آخرین پست خود در فضای مجازی نوشت؛ بیشتر از یک سال است تصمیم داشتیم کنسرتی در سالن‌هال بزرگ فرهنگسرای بهمن برگزار کنیم و هربار به یک علتی اجرا نکردیم.

وی ادامه داد: درک می‌کنم شرایط اقتصادی همه دچار مشکل است و قیمت بلیت کنسرت‌ها بالاست پس تصمیم گرفتیم برای این اجرا قیمت گذاری منطقی کنیم تا علاقه‌مندان بتوانند آن را تهیه کنند.

به گزارش آنا، مهدی مدرس به صورت حرفه‌ای از سال ۷۴ وارد عرصه هنری شد و کنسرت‌های زیادی داشت، اولین ترانه‌اش «نارفیق» است که ۲ بار اجرا شده یکبار دوصدایی به همراه فرزاد فرزین و یک بار هم تک صدایی سال ۸۱ این کار عرضه شد. ریتم کارهایش عمدتا شاد است و همین باعث شده که کنسرت‌های این خواننده کنسرت‌هایی خوشحال لقب بگیرند و خیلی‌ها برای گذراندن لحظاتی شاد و پرانرژی به سالن کنسرت وی بروند.

این کنسرت سیزده بهمن در فرهنگسرای بهمن برپا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این کنسرت را از سایت ایران کنسرت تهیه کنند.

 

کنسرت مهدی مدرس تعطیلی کنسرت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین