کد خبر: 67210 A

ماکان بند، امیر مقاره، رهام هادیان

ماکان بند ۱۰ آهنگ خواند که هیچ‌کدام شاد نبود/ اشک‌های امیر مقاره و یک وعده مهم به هواداران

ماکان بند ۱۰ آهنگ خواند که هیچ‌کدام شاد نبود/ اشک‌های امیر مقاره و یک وعده مهم به هواداران

خبرگزاری رسمی دولت در گزارشی که از کنسرت شب گذشته ماکان بند به خوانندگی امیر مقاره و رهام هادیان که پس از چند ماه دوری از صحنه برگزار شد نوشته است: ماکان‌بند در این اجرا، تقریبا به‌مانند کنسرت‌های ابتدای امسال عمل کرد. تنها مورد عجیب این اجرا، نخواندن آهنگ شاد بود.

ایران آرت: شامگاه گذشته، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در ۲ سانس، پذیرای طرفداران ماکان‌بند بود، امیر مقاره در سانس دوم کنسرت رو به مخاطبان گفت هر زمان، اوضاع خوی عادی شود، آنها اولین خوانندگانی خواهند بود که به این شهر رفته و در هر تعداد سانس که نیاز باشد، به‌صورت رایگان اجرای برنامه خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، در این کنسرت، امیر مقاره و رهام هادیان، هر یک، کارهای تک‌صدایی خواندند که با استقبال خوب طرفدارانشان مواجه شدند.

خبرگزاری رسمی دولت در گزارش خود نوشته است: نکته عجیب این کنسرت آن بود که برخلاف آنچه که تصور می‌شد، در طول این برنامه، هیچ آهنگ شادی خوانده نشد و تمام آهنگ‌ها، تمی غمگین داشتند. این اتفاق سبب شد تا مخاطب، شنونده یک جریان یکنواخت در طول کنسرت باشد. مخاطبانی که خیلی آرام سر جای خود نشستند و چندان به وجد نیامدند که بخواهند از جای خود بلند شوند.

این اتفاق چندین بار با اعتراض بسیاری از مخاطبان همراه شد که با فریاد «شادش کن» از ماکان‌بند تقاضا کردند تا آهنگ‌های شاد بخواند اما آنها اصرار عجیبی بر روی اجرای آهنگ‌های غمگین داشتند و هیچ توضیحی هم نسبت به این اقدام عجیب خود ندادند.

امیر مقاره، در طول اجرای این شب، ۲ بار به هنگام اجرای برنامه بغض و گریه کرد که باز هم در این ارتباط، حرفی با مخاطبان نزد.

 

ماکان بند

اتفاق خوبی که در کنسرت شب گذشته رخ داد، مربوط به سانس اول بود. در این سانس، یک دختر حدودا ۱۰ساله به همراه مادرش، از خوی به این برنامه آمد و به دلیل اصرار برای دیدن ۲ خواننده گروه، به پشت‌‍صحنه رفت. امیر مقاره و رهام هادیان، با دیدن این دختر کوچک تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. امیر مقاره در سانس دوم کنسرت رو به مخاطبان گفت که هر زمان، اوضاع خوی عادی شود، آنها اولین خوانندگانی خواهند بود که به این شهر رفته و در هر تعداد سانس که نیاز باشد، به‌صورت رایگان برای مردم خوی اجرای برنامه خواهند کرد. این قول، با جیغ ممتد مخاطبان همراه بود.

امیر مقاره در سانس دوم کنسرت رو به مخاطبان گفت که هر زمان، اوضاع خوی عادی شود، آنها اولین خوانندگانی خواهند بود که به این شهر رفته و در هر تعداد سانس که نیاز باشد، به‌صورت رایگان برای مردم خوی اجرای برنامه خواهند کرد

 

170180994

 

ایرنا نوشت: ماکان‌بند در این اجرا، تقریبا به‌مانند کنسرت‌های ابتدای امسال عمل کرد. تنها مورد عجیب این اجرا، نخواندن آهنگ شاد بود. در پایان کنسرت که همگی به سمت درب جنوب‌غربی نمایشگاه در حرکت بودند، تقریبا در تمام ماشین‌هایی که از پارکینگ بیرون می‌آمدند، مشغول شنیدن آهنگ‌های شاد با صدایی بلند بودند که طبیعتا درنتیجه اعتراض بود و این مورد را در ذهن تداعی می‌کرد که آنها پس از شنیدن حدود ۱۰ آهنگ غمگین، حالا به آهنگ شاد نیاز داشتند و این‌طور به این اتفاق واکنش نشان دادند.

کنسرت، ساعت ۲۳:۳۰ به پایان رسید و جمعیت، در یک هوای برفی و دمایی که احتمالا زیر صفر بود، با یک تجربه متفاوت از کنسرت، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی را ترک کردند.

 

ماکان بند امیر مقاره
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین