کد خبر: 66831 A

امیر مقاره، ماکان بند

خواننده ایرانی در میان ۱۰۰ مرد جذاب جهان/ عکس

خواننده ایرانی در میان ۱۰۰ مرد جذاب جهان/ عکس

خواننده گروه ماکان در فهرست ۱۰۰ نفره مردان جذاب جهان در سال ۲۰۲۲ قرار گرفت.

ایران آرت: سایت TC Candler توی لیستی ۱۰۰ مرد جذاب جهان در سال ۲۰۲۲ منتشر کرد که هنری کویل به عنوان جذاب ترین مرد جهان انتخاب شد.

به گزارش رکنا، همچنین امیر مقاره خواننده گروه ماکان هم بین ۱۰۰ نفر حضور دارد. او نفر نود و پنجم این فهرست پرستاره است

 

امیر+مقاره

۵ ایرانی در میان نامزدهای زیباترین چهره سال ۲۰۲۲ مجله «تی سی کندلر»

محمدرضا گلزار، گلشیفته فراهانی، هدیه تهرانی، گلشن برازش و سام اصغری توسط وب سایت تی سی کندلر در میان نامزدهای زیباترین افراد جهان در سال ۲۰۲۲ قرار گرفتند.

وب سایت TC Candler از سال ۱۹۹۰ به این سو، هرساله فهرستی ۱۰۰ نفره از زیباترین مردان و زنان جهان را با نام Most Beautiful Faces List منتشر می‌کند. این پروژه که در ابتدا بسیار کوچک بود حالا تبدیل به پدیده‌ای در دنیای اینترنت شده و در این ۳۰ سال، صدها میلیون نفر فهرست‌های منتشر شده را مشاهده کرده‌اند.

پیش از این گلشیفته فراهانی و یک مدل اینستاگرامی به نام کیمیا حسینی در فهرست نهایی زیباترین چهره‌های دنیا قرار گرفته بودند. فراهانی و حسینی در پایان سال ۲۰۲۱ به ترتیب رتبه‌های شصت و سوم و بیست و یکم را از آن خود کرده بودند. این دهمین باری است که فراهانی در این فهرست قرار می‌گیرد. بالاترین رتبه‌ای که وی تا کنون کسب کرده، چهارمی در سال ۲۰۱۶ بوده است.

ترلان پروانه، بازیگر سینما نیز در سال ۲۰۱۹ به عنوان یکی از نامزدهای تی سی کندلر معرفی شد که به فهرست نهایی راه پیدا نکرد. او در سال ۲۰۲۰ دومرتبه به عنوان یکی از نامزدهای زن مطرح شد که این بار رتبه‌ی هشتاد و هشتم فهرست صدتایی را به خود اختصاص داد.

 

ماکان بند امیر مقاره
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین