کد خبر: 67213 A

ریحانا، سوپربول

ببینید: کنسرت داغ ریحانا در سوپربول و یک خبر هیجان‌انگیز

ببینید: کنسرت داغ ریحانا در سوپربول و یک خبر هیجان‌انگیز

ریحانا پس از اجرا در فینال سوپربول تأیید کرد که باردار است و دومین فرزندش را به زودی به دنیا می‌آورد.

ایران آرت: ریحانا، پس از هفت سال دوری با سوپر بول به اجرای زنده بازگشت. او با ظاهری سراپا سرخ رنگ به همراه رقصندگان روی صحنه آمد و چند ترانه معروف خود از جمله «عشق را یافتیم» (We Found Love) و «چتر» (Umbrella) را خواند اما خواننده مهمانی روی صحنه به او ملحق نشد.

او پیش‌تر توضیح داده بود که چرا سوپر بول را برای بازگشت انتخاب کرده است: «به مدت هفت سال است که توری برگزار نکرده‌ام. بنابراین از این موقعیت به سوپر بول رفتن – یکی از آن چیزهایی بود که می‌دانستم چالش‌برانگیز است و این من را هیجان‌زده می‌کند.»

«ریحانا» که ۹ جایزه گرمی در کارنامه دارد، در مورد شمار بسیار زیاد بینندگان سوپر بول می‌گوید: «می‌توان انرژی کل استادیوم را حس کرد، تمام مدت سر و صدا قطع نخواهد شد. هیجان‌انگیز است. لذت‌بخش است. سوپر بول است.»

 

IMG_20230213_162151_890

 

به گزارش ۳۰نما، «ریحانا» از خوانندگی و بازیگری دور بود تا اولین فرزندش را به دنیا بیاورد. ویدیویی که او اولین بار از پسرش در تیک‌تاک به اشتراک گذاشت بیش از ۲۰ میلیون بازدید و ۶ میلیون لایک دریافت کرد. نمایندگان «ریحانا» پس از اجرای مرموز سوپر بول تأیید کردند که او باردار است و دومین فرزندش را به زودی به دنیا می‌آورد.

 

ریحانا

این خواننده اخیراً در خلق ترانه‌ای برای «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» (Black Panther: Wakanda Forever) مشارکت کرد و نامزد اسکار شد.

 

ریحانا

ریحانا سوپربول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین