کد خبر: 67424 A

بیانسه

کنسرت بیانسه در استادیوم معروف شهر را به هم ریخت

کنسرت بیانسه در استادیوم معروف شهر را به هم ریخت

تاتنهام پس از فروش بلیت پنجمین کنسرت بیانسه، مورد انتقاد شدید شورای محلی قرار گرفت.

ایران آرت: بر اساس توافقات برنامه‌ریزی شده فعلی، باشگاه شمال لندن مجاز است سالانه از شش کنسرت در استادیوم تاتنهام هاتسپر میزبانی کند، اما آنها برای هفتمین کنسرت هم برنامه‌ریزی کرده‌اند و بلیت فروختند.

دانا کارلین، یکی از اعضای کابینه برنامه‌ریزی در شورای هارینگی، گفت که این تصمیم او را ناامید کرده است. او اصرار داشت که باید طبق برنامه‌ریزی پیش رفت و کسی نباید تخلف کند.

کارلین گفت: «استقبال از سوپراستارهای جهانی مانند بیانسه باعث جذب هزاران طرفدار موسیقی می‌شود و به کسب و کارهای محلی ما منفعت می‌رساند.» اما او از نظر تاثیر بر ساکنین گفت که همه چیز باید متعادل و طبق برنامه باشد. او افزود: «از اینکه به چنین مرحله‌ای رسیدیم واقعا ناامید شده‌ام. به تاتنهام هاتسپر توصیه شده که باید با جامعه و اعضای شورای بخش تعامل داشته باشند و درخواست رسمی ارائه دهند.»

به گزارش پارس فوتبال، تاریخ اضافی برای برگزاری هفتمین کنسرت به این معنی است که اسپرز توافقنامه مجوز خود را نقض کرده است. مقامات استادیوم باید درخواست خود را به شورای هرینگی ارائه دهند تا در تاریخ دیگری میزبان خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی باشند. تمام بلیت‌های معمولی فروخته شده‌اند و قیمت بلیت‌های ممتاز باقی‌مانده از ۳۴۹ پوند شروع می‌شود. اما هنوز مجوز برگزاری این کنسرت صادر نشده است.

اسپرز همچنین میزبان کنسرت رد هات چیلی پپرز و ویزکید خواهد بود.

 

بیانسه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین