کد خبر: 67786 A

رضا صادقی، احسان خواجه امیری، رضا بهرام، علی یاسینی، خواننده پاپ

رضا صادقی، یاسینی، بهرام و خواجه‌امیری در دبی، اروپا، تورنتو/ خواننده‌های پاپ پرواز می‌کنند

رضا صادقی، یاسینی، بهرام و خواجه‌امیری در دبی، اروپا، تورنتو/ خواننده‌های پاپ پرواز می‌کنند

تعدادی از خوانندگان موسیقی پاپ فصل بهار، کنسرت‌هایی را در دبی، اروپا و آمریکا برگزار می‌کنند.

ایران آرت: علی یاسینی و رضا صادقی از جمله خوانندگان موسیقی پاپ که کنسرت‌های آنان در مقایسه با سایر خوانندگان در ماه‌های اخیر پرفروش بوده است، قرار است به مناسبت عید سعید فطر در دبی کنسرت برگزار کنند.

به گزارش ایرنا، علی یاسینی از ۱۲ اسفند۱۴۰۱ تا دهم فروردین، ۳۶ اجرا در شهرهایی از جمله تهران، بندرعباس، همدان، رشت، تبریز، رامسر، قزوین، کیش و قشم و رضا صادقی از ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ تا نهم فروردین امسال، ۲۶ اجرا در شهرهایی از جمله تهران، ساری، لنگرود، کرج، زنجان، نیشابور، قشم، کیش برگزار کردند.

کنسرت‌های یاسینی ۲۲ آوریل (دوم اردیهشت) در سالن هتل جمیرا دبی و صادقی ۲۳ آوریل (سوم اردیبهشت) در این سالن به همت موسسه فرهنگی هنری لیما برگزار خواهد شد. خرید بلیت و کسب اطلاعات بیشتر از طریق نشانی platinumlist.net امکانپذیر است.

رضا بهرام در اروپا

رضا بهرام خواننده موسیقی پاپ قرار است تور کنسرت‌هایی را در اروپا و آمریکا برگزار کند، کنسرت این خواننده ۲۸ آوریل (هشتم اردیبهشت) در وین اتریش، ۲۹ آوریل (نهم اردیبهشت) در برلین، ۳۰ آوریل (دهم اردیبهشت) در گوتنبرگ و یکم می (۱۱ اردیبهشت) در هامبورگ آلمان برگزار می‌شود. خرید بلیت و کسب اطلاعات بیشتر از طریق نشانی https://tarticket.com/ امکانپذیر است.

 

رضا بهرام

 

همچنین کنسرت این خواننده قرار است در شهرهای تورنتو، مونترال، ونکوور و کَلگْری کانادا برگزار شود که تاکنون درباره تاریخ و مکان این کنسرت‌ها اطلاع‌رسانی نشده است.

بهرام، ۱۶ اجرا را از ۲۰ اسفند تا ۱۷ فروردین در شهرهایی از جمله تهران، کیش و رشت داشته است.

سال گذشته تک‌آهنگ «پناه آخر» را با ترانه‌ای از معین عمران و سجاد خیرآبادی، آهنگسازی حامد دهقانی، نیکان واحد نوازنده گیتار، امین آیین تنظیم‌کننده، حمید حاتمی میکس و مستر از دیگر عوامل این نماهنگ هستند که توسط موسسه فرهنگی هنری ققنوس منتشر شده است.

احسان خواجه امیری در تورنتو

کنسرت احسان خواجه امیری با رهبری ارکستر هومن نامداری ۱۷ ژوئن ۲۰۲۳ برابر با ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ در سالن تئاتر جان باست تورنتو کانادا برگزار می‌شود. تهیه‌کنندگی این کنسرت برعهده علی ثابت است. خرید بلیت و کسب اطلاعات بیشتر از طریق نشانی https://ehsanto.eventbrite.ca امکانپذیر است.

 

احسان خواجه امیری

خواجه امیری از ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ تا دهم فروردین امسال تنها دو اجرا در تهران داشته است، همچنین این خواننده اسفند سال گذشته تک‌آهنگ «تو که قلبمی» را با ترانه‌ای از کارن موسوی، آهنگسازی، تنظیم و میکس و مسترینگ حامد برادران توسط شرکت فرهنگی هنری آوای فروهر منتشر کرد.

همچنین امسال هنرمندان ایرانی؛ سهراب پورناظری و گروه موسیقی «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان در خارج از کشور کنسرت‌هایی را برگزار کردند.

 

کنسرت احسان خواجه امیری رضا صادقی رضا بهرام علی یاسینی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین