کد خبر: 67856 A

سیروان خسروی| کنسرت سیروان خسروی| سیروان

ضرب و شتم در کنسرت سیروان خسروی؟| حجاب هوادار سیروان خبرساز شد

ضرب و شتم در کنسرت سیروان خسروی؟| حجاب هوادار سیروان خبرساز شد

مدیرکل فرهنگ و راشاد اسلامی مازندران توضیحاتی درباره حاشیه های به وجود آمده در‌کنسرت سیروان خسروی در ساری ارائه کرد.

ایران آرت: در جریان کنسرت سیروان خسروی که‌ ساعت 22:30 سوم اردیبهشت در ساری برگزار شد، عوامل حراست سالن به خانمی درباره وضعیت حجا‌بش‌ دادند که سبب حاشیه‌هایی شد.

‌جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری با بیان اینکه مسئول حراست کنسرت و تیم هماهنگ‌کننده در ورودی کنسرت تذکرات لازم را درباره رعایت حجاب به برخی افراد می‌داد‌ند، اظهار داشت: این قبیل افراد پس از ورود به سالن، مجددا اقدام به هنجارشکنی می‌کنند و مسئولان برگزار‌کننده باز هم در این باره تذکر دادند که با بی‌توجهی فرد بی‌حجاب روبه‌رو می‌شوند.

به گزارش تسنیم، وی با تاکید بر رعایت شئونات اسلامی و حجاب از الزامات اینکه حضور در اماکن عمومی به ویژه سالن‌هاست، افزود: ‌پس از تذکرات فراوان مسئولان حراست سالن به این خانم‌،‌ ناظر اداره کل ارشاد مازندران نیز تذکرات لازم را به وی ‌می‌دهد که ‌با وجود چند بار تذکر، اما این خانم حجابش را رعایت نکرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با رد هرگونه توقف و یا خلل در اجرای این کنسرت ‌خاطرنشان کرد: با این حال مسئولان برگزاری تمام تمهیدات را برای جلوگیری از بروز هرگونه تنش ‌در نظر می‌گیرند و هیچ‌گونه ضرب و شتمی در حین اجرای کنسرت و پس از پایان برنامه نیز رخ نداد.

جوادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برای برگزاری کنسرت در استان مانعی نداریم، تاکید کرد: اما باید شئونات اسلامی و حجاب در این برنامه های رعایت شود.‌

حجاب سیروان خسروی کنسرت سیروان خسروی آهنگ سیروان خسروی لغو کنسرت خواننده پاپ ممنوعیت کنسرت سیروان کنسرت سیروان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین