کد خبر: 67355 A

سیروان خسروی، زانیار خسروی، رضا صادقی، علی یاسینی، آرون افشار، کنسرت

از کنسرت سیروان، یاسینی و صادقی در تهران تا بلیت‌های فروش نرفته کیش و اجرای پاپ‌خوان‌ها در ساری، تبریز، ارومیه/ کنسرت‌هایی که در اسفند ۱۴۰۱ برگزار می‌شوند

از کنسرت سیروان، یاسینی و صادقی در تهران تا بلیت‌های فروش نرفته کیش و اجرای پاپ‌خوان‌ها در  ساری، تبریز، ارومیه/ کنسرت‌هایی که در اسفند ۱۴۰۱ برگزار می‌شوند

در سه هفته پایانی سال کنسرت‌های مختلفی در تهران، میش و برخی از مراکز استان‌ها در کشور برگزار می‌شود.

ایران آرت: فهیمه پناه‌آذر در همشهری نوشت: شاید برای گروهی از علاقه‌مندان به موسیقی پاپ با افزایش قیمت بلیت‌ها، رفتن به سالن‌های کنسرت یک آرزو شود. جوانانی که برای تماشای کنسرت خواننده دلخواهشان آن هم در ردیف‌های آخر سالن و یا بالکن حداقل باید 300هزار تومان بپردازند، با این اوصاف مخاطبان کنسرت‌های پاپ را می‌توان قشر خاص جامعه خواند که توان خرید بلیت‌های 300 تا 700هزار تومانی دارند.‌هرچند در بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر امسال، بیشتر مخاطبان با بلیت میهمان در جشنواره حضور داشتند، اما فروش بلیت‌های کنسرت اسفند نشان می‌دهد که با اجرای کنسرت‌ها باز هم چرخه اقتصادی موسیقی با وجود تمام گرانی‌ها به حرکت درآمده است.

  صندلی‌ها در پایتخت می‌فروشند



‌بلیت یک کنسرت پاپ از‌ 300هزار تومان شروع می‌شود و تا ‌ 700هزار تومان به فروش می‌رسد. بعد از رکود و تعطیلی سالن‌های کنسرت، باز هم‌فعالیت کنسرت‌های پاپ شروع شده و استقبال از کنسرت‌ها قابل توجه است.


علی یاسینی که جمعه 12اسفند کنسرت دارد، بیشتر صندلی‌های خود را فروخته است. مسعود صادقلو و مجید رضوی هم قرار است از نیمه دوم اسفند کنسرت‌های خود را آغاز کنند. هنوز پیش‌فروش بلیت‌های این کنسرت‌ها شروع نشده است. احمدرضا شهریاری هم در سالن میلاد، 16اسفند کنسرت گذاشته است.


بلیت‌های این خواننده موسیقی که نسبت به دیگر خوانندگان، شناخته شده نیست تا سقف 494هزار تومان به فروش می‌رسد که با نگاهی به سایت فروش بلیت، بیشتر از 90درصد بلیت‌ها به فروش رفته است.
سیروان خسروی و رضا صادقی از برگزاری کنسرت در روزهای باقیمانده تا نوروز خبر دادند. رضا صادقی قرار است ۱۵اسفند‌ماه و سیروان خسروی ۱۷اسفند‌ماه هر دو در سالن رویال هال اسپیناس پالاس به روی صحنه بروند. پیش‌تر این دو خواننده در شرایط سکون تقریبی برگزاری کنسرت‌ها ‌ روی صحنه رفته بودند؛ سیروان خسروی ۲۳بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران و رضا صادقی ۲۵بهمن در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی پیش از آغاز جشنواره موسیقی فجر .

بازار فروش بلیت در کیش گرم نشده


چراغ کنسرت‌ها با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی در کیش هم روشن می‌شود و ‌مجوز‌ خود را برای برگزاری‌‌می‌گیرند.
یکی از آنها کنسرت‌ها، معین زندی است که 13اسفند در این جزیره برگزار می‌شود، قیمت بلیت‌های کنسرت در کیش از ‌ 380هزار تومان شروع می شود و تا ‌ 700هزار تومان به فروش می‌رسد. با نگاهی به سایت فروش همین کنسرت هنوز یک سوم بلیت‌ها هم فروش نرفته و باید دید آیا استقبال از کنسرت‌های کیش با توجه به این قیمت بلیت صورت می‌گیرد؟
 امشب (10اسفند) و فردا شب بهنام بانی، علیرضا طلیسچی و ناصر زینعلی کنسرت‌های خود را در جزیره برگزار می‌کنند و 11اسفند هم آرون افشار .
 

قیمت‌های متفاوت در شهرستان‌ها



تبریز، ارومیه، ساری و خرم‌آباد ازجمله شهرهایی هستند که به‌زودی میزبان کنسرت‌های موسیقی می‌شوند. قیمت بلیت‌های کنسرت در دیگر شهرها به نسبت پایتخت و کیش بسیار ارزان‌تر است‌ سقف فروش بلیت کنسرت رضا صادقی در ساری 350هزار تومان است که با توجه به نزدیک شدن به روزهای اجرا تمام صندلی‌ها‌فروش رفته؛ گرشا رضایی هم در تبریز کنسرت دارد که سقف بلیت آن 250هزار تومان است، اما مجید رضوی در خرم‌آباد هنوز نتوانسته بلیت‌های کنسرتش را به‌طور کامل بفروشد. با نگاهی به قیمت 400هزار تومانی به‌نظر می‌رسد این قیمت بلیت به نسبت دیگر شهرها گران‌تر است.

کنسرت رضا صادقی سیروان خسروی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین