کد خبر: 68015 A

ریحانا| کیتی پری| موسیقی پاپ

ریحانا ملکه شد

ریحانا ملکه شد

ریحانا حالا بالاتر از کیتی پری، عنوان ملکه توییتر را یدک می‌کشد.

ایران آرت: ریحانا پس از سبقت گرفتن از کیتی پری، ستاره موسیقی پاپ که از دوستانش است اکنون محبوب ترین زن در توییتر است و بیشترین دنبال کننده را در این شبکه اجتماعی دارد.

این ستاره ۳۵ ساله که قرار است در فیلم آینده اسمورف ها (The Smurfs) صداپیشگی کند، اکنون ۱۰۸.۳ میلیون طرفدار در شبکه اجتماعی توییتر دارد که اخیرا توسط ایلان ماسک خریداری شده است. این در حالی است که کیتی پری، داور مسابقه خوانندگی استعدیابی امریکن آیدل، ۱۰۸.۱ میلیون دنبال کننده در این اپلیکیشن به دست آورده است.

به گزارش روزیاتو، فالوئرهای ریحانا اخیرا در ۱۱ آوریل به لطف یک پست ویروسی که تصاویر پسر ۱۱ ماهه این خواننده معروف را در مراسم عید پاک نشان می‌داد افزایش یافته است. او که هنوز نام فرزندش را فاش نکرده چندین عکس از او در توییتر منتشر کرد که مورد استقبال طرفداران قرار گرفت.

ریحانا رکورددار بیشترین تعداد فالوئر در توییتر

این پست با بیش از ۳۰۰۰ کامنت، ۴۱ هزار بازتوییت و بیش از نیم میلیون لایک، ۲۶.۷ میلیون بار دیده شد.

طرفداران خوشحال به سرعت از او تمجید کردند و نوشتند «مرد کوچولوی خوشتیپ» و «او خیلی عزیز است».

ریحانا دومین بارداری خود را در جریان بازگشت موزیکال و اجرا در نمایش میان دو نیمه Super Bowl در ماه فوریه اعلام کرد. این خواننده ۱۱ ماه پس از تولد اولین فرزند خود، برای دومین بار از شریک زندگی فعلی‌اش A$AP Rocky باردار شده است.

ریحانا

این خواننده که تبدیل به شخصیتی معروف در عرصه زیبایی شده، پس از رسیدن به مقام میلیاردر در سال ۲۰۲۱، مادر شد؛ زمانی که عنوان ثروتمندترین موسیقیدان زن جهان و دومین هنرمند زن ثروتمند پس از اپرا وینفری را به دست آورد.

ریحانا در طول یک دهه فعالیت حرفه ای خود با آهنگ‌های موفقی مانند Pon De Replay و Diamonds و برندهای مد و شرکت مراقبت از پوست و لوازم آرایشی فنتی بیوتی (Fenty Beauty)، ۱.۴ میلیارد دلار به دست آورده است.

همه این‌ها در حالی است که ریحانا ممکن است جایگاه خود به عنوان محبوب ترین زن توییتر را بار دیگر به دوستش ببازد، زیرا کیتی پری در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم در ۷ می در لندن اجرای زنده خواهد داشت.

ریحانا کیتی پری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین