کد خبر: 67469 A

اسکار، ریحانا، لیدی گاگا

از تشویق ایستاده لیدی گاگا تا شب عاشقانه ریحانا در اسکار ۲۰۲۳

از تشویق ایستاده لیدی گاگا تا شب عاشقانه ریحانا در اسکار ۲۰۲۳

لیدی گاگا که پیشتر خبر داده بود به علت فیلمبرداری جوکر ۲ نمی‌تواند در مراسم اسکار اجرا داشته باشد در لحظات پایانی همه را سورپرایز کرد و در این مراسم به اجرا پرداخت و با تشویق ایستاده حاضرین همراه شد.

ایران آرت: ریحانا، لیدی گاگا و کالا بهایراوا و راهول سیپلیگانگ ترانه‌های نامزد اسکار فیلم‌های «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه»‌ (Black Panther: Wakanda Forever)، «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) و «ررر» (RRR) را در مراسم اسکار نود و پنجم (Academy Awards 2023) به صورت زنده اجرا کردند.

گاگا که در لحظات آخر به این مراسم ملحق شده بود ترانه «دستم را بگیر» (Hold My Hand) را اجرا کرد. او در حال بازی در فیلم «جوکر: جنون مشترک» (Joker: Folie à Deux) است و انتظار می‌رفت که به اسکار نرسد.

به گزارش ۳۰نما، حضار دولبی تئاتر در پایان اجرا گاگا را به صورت ایستاده تشویق کردند. گاگا اولین هنرمندی است که در بخش بهترین ترانه اریجینال سه مرتبه نامزد دریافت اسکار می‌شود. او پیش‌تر با فیلم‌های «شکارگاه»‌ (The Hunting Ground) در سال ۲۰۱۶ و «ستاره‌ای متولد شده است»‌ (A Star Is Born) در سال ۲۰۱۹ این نامزدی را دریافت کرده بود.

گاگا در سال ۲۰۱۵ برای اولین بار روی صحنه مراسم اسکار رفت تا ترانه‌هایی از «آوای موسیقی» (The Sound of Music) را به مناسبت پنجاهمین سالگرد اکران فیلم اجرا کند. او در سال ۲۰۱۶  و ۲۰۱۹ به همراه «بردلی کوپر» این تجربه را تکرار کرد. «دستم را بگیر» یکی از شش نامزدی «تاپ گان: ماوریک» در مراسم امسال بود.

 

IMG_20230314_061238_606

«ریحانا» خواننده دیگری بود که در اسکار نود و پنجم برای اجرای زنده «بلندم کن» (Lift Me Up) روی صحنه آمد. «بلندم کن» اولین سینگل «ریحانا» ‌پس از چندین سال بود و او را برای اولین بار نامزد اسکار کرد. «رایان کوگلر» کارگردان «واکاندا برای همیشه» در نوشتن ترانه مشارکت کرده است.

«ریحانا» در مراسم سوپر بول امسال برای اولین بار از گرمی سال ۲۰۱۸ در یک اجرای زنده روی صحنه رفت و بعضی از محبوب‌ترین ترانه‌هایش از جمله «عشق را یافتیم» (We Found Love) را خواند.

 

IMG_20230314_061244_496

ریحانا لیدی گاگا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین