کد خبر: 67406 A

لیدی گاگا، واکین فینیکس، جوکر، جوکر ۲

ببینید: عکس‌های لو رفته از جوکر ۲ با بازی واکین فینیکس و لیدی گاگا

ببینید: عکس‌های لو رفته از جوکر ۲ با بازی واکین فینیکس و لیدی گاگا

طی چند ساعت اخیر تصاویری از فینیکس و گاگا درز کرده که آن‌ها را در نقش جوکر و هارلی نشان می‌دهد.

ایران آرت: فیلمبرداری «جوکر: جنون مشترک» (Joker: Folie à Deux) «تاد فیلیپس» با بازی «واکین فینیکس» و «لیدی گاگا» به درز اولین تصاویر پشت صحنه انجامید.

طی چند ساعت اخیر تصاویری از فینیکس و گاگا درز کرده که آن‌ها را در نقش جوکر و هارلی نشان می‌دهد. داستان فیلم بر اساس گزارش‌های غیر-رسمی در مورد جلسات تراپی این دو در «تیمارستان آرکهام» است.

«ورایتی» گزارش داده است که «واکین فینیکس» بازیگر و «تاد فیلیپس» نویسنده و کارگردان دنباله هر دو ۲۰ میلیون دلار و «لیدی گاگا» ۱۰ میلیون دلار دریافت خواهند کرد و فیلمی می‌سازند که دربرگیرنده «سکانس‌های موزیکال پیچیده» است و بودجه‌ای ۱۵۰ میلیون دلاری به آن اختصاص داده شده. «کاترین کینر»، «برندن گلیسون»، و «زاسی بیتس» دیگر بازیگران این دنباله موزیکال خواهند بود. فیلمبرداری این فیلم به نویسندگی و کارگردانی «تاد فیلیپس» و بازی «واکین فینیکس» از سه ماه پیش آغاز شده است.

 

joker-folie-a-deux-set-photos-9

 

به گزارش ۳۰نما، فیلیپس گفته بود که قسمت اول را از «راننده تاکسی»‌ (Taxi Driver) و «سلطان کمدی» (King of Comedy) الهام گرفته است. «جنون مشترک» با این حال تحت تأثیر «نیویورک نیویورک» (New York, New York) اسکورسیزی با بازی «رابرت دنیرو» خواهد بود.

 

IMG_20230306_191055_527

قسمت اول «جوکر» در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت و برای فینیکس اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول را به ارمغان آورد.

 

IMG_20230306_191050_835

 

«جوکر: جنون مشترک» در حال حاضر قرار است ۴ اکتبر ۲۰۲۴ اکران شود.

 

joker-folie-a-deux-set-photos-1

لیدی گاگا جوکر واکین فینیکس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین