کد خبر: 69676 A

محسن چاوشی

محسن چاوشی خیریه راه‌اندازی کرد

محسن چاوشی خیریه راه‌اندازی کرد

محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ امروز (جمعه،۱۶ تیر) در صفحه شخصی خود از راه‌اندازی یک مرکز خیریه خبر داد.

ایران آرت: محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ همزمان با عید سعید غدیر «جمعیت حیدر» را برای حمایت از ایتام و نیازمندان راه‌اندازی کرد.

به گزارش ایرنا، محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ امروز (جمعه،۱۶ تیر) همزمان با عید سعید غدیر خم با اعلام خبر راه‌اندازی «جمعیت حیدر» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «به پشتیبانی و مهر همیشگی شما و به نام نامیِ مولای متقیان حضرت علی (ع) «جمعیت حیدر» رو بنیان گذاشتیم. موسسه‌ای که صاحبان اصلی‌اش شما هستید و قراره صرفاً در زمینه حمایت از ایتام و تهیه و توزیع ارزاق برای نیازمندان مناطق محروم فعالیت کنه و شماره حساب مشخصی برای این موضوع در نظر گرفته شده که به اطلاع‌تون می‌رسونم. می‌دونم و افتخار می‌کنم که همیشه در کنارم بودید، مخصوصاً وقتی امید به قدم و دست خیرتون داشتم و حالا هم دعوت می‌کنم از تک‌تک‌تون که همزمان با عید غدیر لبخند رو به لب نیازمندان و ایتام هر کجای این خاک هستند هدیه بدیم و گره‌ای هر چند کوچیک از زندگی‌شون باز کنیم.

پس باز هم این رو تاکید کنم که

۱. «مرکز نیکوکاری حیدر» حوزه‌ فعالیتش حمایت از ایتام و نیازمندان و تهیه و توزیع ارزاقه

۲. کمک به بیماران طبق روال گذشته در صفحه‌ اینستاگرام‌ خودم انجام می‌شه...

مخلص و ارادت همیشگی»

170466304

چاوشی از هنرمندانی است که بیش از ۲۰ سال عاشقانه‌ها و دردهای جامعه خود را در قالب آثار موسیقایی روایت می‌کند، وی در این مدت کنسرتی برگزار نکرده است اما طرفداران بسیاری دارد و با رعایت اخلاق حرفه‌ای و احترام به مخاطبان و طرفداران خود فعالیت خود را در این زمینه ادامه می‌هد.

این خواننده فعالیت خود را در حوزه موسیقی چنین بیان کرده است: «برای مردم و ایران و همه دغدغه‌هایش می‌خوانم و تا ابد صدای محرومان و همین مردم خواهم ماند. و با خشم بسیار تکرار می‌کنم: «شک دارم به ترانه‌ای که زندانی و زندانبان باهم زمزمه‌اش می‌کنند...»»

وی تاکنون با همراهی بیش از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام و چند صدهزار دنبال‌کننده در توئیتر و سایر شبکه‌های اجتماعی با راه‌اندازی پویش‌هایی، فعالیت‌های اجتماعی و خیرخواهانه بسیاری را انجام داده است که از جمله آنها می‌توان به تامین کمک هزینه درمان، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و تأمین مبلغ دیه برای نجات از اعدام اشاره کرد.

چاوشی با انتشار فراخوانی در صفحه‌های خود در فضای مجازی با اشاره به فرد نیازمند و شرح حال کوتاه از زندگیش که توسط او و افراد دیگر شناسایی می‌شوند، از اعضای این پویش‌ها درخواست همراهی می‌کند که این فراخوان‌ها در نهایت با جملاتی همچون «از مهر مستدام شما ممنونم؛ با کمک شما مبلغ مورد نیاز فراهم شد» و «به یاری دستان پرخیرتان؛ هزینه درمان تامین شد.» به پایان می‌رسد و یا برای تقدیر از اقدامات خیرخواهانه مردم، تک‌آهنگ‌هایی منتشر و به آنان تقدیم می‌شود.

اقدامات خیرخواهانه چاوشی مورد تقدیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند نیز قرار گرفته است.

 

محسن چاوشی
نظرات خوانندگان
  • سید جوادی
    پاسخ

    پرودگار علی ع پشت و پناهت عاقبتت به خیر آقای چاوشی

  • محمد
    پاسخ

    من میخوام کاری انجام بده به چند ملیون هشت ده تومن سرمایه لازم دارم اگه مقدرو هست

  • اسرا
    پاسخ

    واقعا اقای چاوشی ممنون از کمکتون

  • اسرا
    پاسخ

    یا علی آقا محسن دستت طلا

  • زهرا
    پاسخ

    من یه مادرم دوتا جون دارم
    سال۸۲ باکمی سرمایه اونم وام شروع به کار کردم از شما عاجزانه تقاضا دارم
    بهم کمک کنید من ازشما مبلغی به عنوان وام دراخواست دارم تا بتونم مشکلمو حل کنم با تشکر

  • طیبه ساری
    پاسخ

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما. همسرم از یکسال پیش درگیر توموری شده که غده هیپوفیز رو دربرگرفته. پس از چندی با توجه به آزمایشات و جواب MRI پزشک معالج ایشون تشخیص مبنی بر سرطانی بودن این تومور داد حالا زمان تنگه و برای پانزدهم آبانماه وقت عمل گزاشتن. دستم خالیه نمیدونم چکار کنم؟

  • محمدآوجیان
    پاسخ

    باعرض سلام خدمت آقای محسن چاوشی عزیز.چندسال براثرسانحه لگن سمت چپ پام دچار آسیب دیدگی جدی شدم و از آن زمان تا به امروز با قرصهای دیکنوفناک روزگار را سپری میکنم و متاسفانه بخاطرمشکل درراه رفتن جای منواستخدام نمیکنن برای عمل اقدام کردم.ولی هیچ کدام از بیمه هاهزینه پروتزلگن قبول نمیکنن چون از خارج واردمیشودقبول نمیکنن به نهادهای دولتی مراجعه کردم برای کمک هزینه پروتزلگن متاسفانه کمک نکردن اگرامکان داره کمکم کنید چون فریادرسی جزء خدا ندارم.(۰۹۱۹۵۱۸۸۶۹۹) خدانگهدار

  • محمدآوجیان
    پاسخ

    باعرض سلام خدمت آقای چاوشی عزیزچندروزپیش درباره مشکلاتم برای شما نوشتم ولی جوابی نگرفتم میدونم که خیلی سرتون شلوغه ممنون میشم منهم درنظرداشته باشین آقای چاوشی بخدا خیلی محتاجم لطفاکمکم کنید.خدانگهدار.

  • رها
    پاسخ

    تو را به خدا چه راه ارتباطی هست که با آقای چاووشی یا خیرش تماس بگیریم بعلت مالی پسرم ۶ سال زندان است

  • اقای چاوشی جانبازجنگ هستم پسرم ورشکست شده بامرگ دست وپنجه نرم میکنم.سندخونه دارم بمن وام بدهیدماهیانه پرداخت میکنم وگرنه بانک داره خونه راازم میگیره دستم بدامانت

  • زهرا حسینی
    پاسخ

    آقای چاوشی عزیز عاجزانه التماس میکنم خواهر جوون من از بی گناهی به خاطر دوست نامردش به خاطر سفته زندان افتاده کمک مالی میخوام کسی نداریم بی پدری .مادر مستاجر .سرپرست دوتا بچه کوچک چطور میتونم شمارو پیدا کنم

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین