کد خبر: 70894 A

حشمت مهاجرانی| اکبر گلپایگانی|

اسطوره فوتبال از اکبر گلپایگانی فوتبالی گفت/ حشمت مهاجرانی و ناصر ملک‌مطیعی، داریوش، ستار، شهره و تیم ملی فوتبال ایران

اسطوره فوتبال از اکبر گلپایگانی فوتبالی گفت/ حشمت مهاجرانی و ناصر ملک‌مطیعی، داریوش، ستار، شهره و تیم ملی فوتبال ایران

حشمت مهاجرانی مردی که ایران را برای نخستین‌بار به جام جهانی برد به درگذشت اکبر گلپایگانی واکنش نشان داد.

ایران آرت: حشمت مهاجرانی، اسطوره فوتبال ایران، در واکنش به درگذشت اکبر گلپایگانی گفت او همیشه با حضور در اردوی تیم ملی از ملی‌پوشان حمایت می‌کرد.

دو روز گذشته اکبر گلپایگانی معروف به گلپا خواننده سرشناس ایرانی دار وفانی را وداع گفت.

به گزارش اعتمادآنلاین، مرحوم گلپایگانی علاوه بر اینکه به شدت فوتبال را دنبال می‌کرد در زمان جوانی خودش فوتبالیست حرفه‌ای بود و سابقه بازی در تیم‌های تهران‌جوان و دارایی نیز در کارنامه او دیده می‌شود.

حشمت‌خان مهاجرانی اسطوره فوتبال ایران و سرمربی اسبق تیم ملی که از هم‌‌دوره‌ای‌های مرحوم گلپا به حساب می‌آید با ابراز تاسف از درگذشت او در مورد ارتباط خواننده حنجره طلایی با فوتبال گفت: «هنرپیشه‌ها و خواننده‌های زیادی آن موقع به اردوی تیم ملی سر می‌زدند. از جمله خدابیامرز آقای اکبر گلپایگانی، ناصر ملک‌مطیعی، همایون که هنرپیشه بود، داریوش، ستار، کامبیز بچه گوگوش و شهره و خیلی‌های دیگر بودند که به اردوی تیم ملی می‌آمدند.»

مهاجرانی افزود: «روز مسابقه هم در اردوی تیم ملی حاضر می‌شدند و تیم را تشویق می‌کردند.»

حشمت مهاجرانی و اکبر گلپایگانی

مهاجرانی در ادامه گفت: «من می‌دانم گلپا طرفدار باشگاه دارایی بود. رابطه خوبی با او داشتم. دوست بودیم و سلام‌علیک داشتیم. چند بار شام و ناهار با هم خوردیم. خود آقای گلپا هم فوتبالیست بود و عضویت باشگاه دارایی را داشت. آدم خوش‌قلب و مهربان و دوست‌داشتنی‌ای بود. خدا رحمتش کند.»

سرمربی قهرمان آسیا در پاسخ به اینکه آیا ارتباط نزدیکی با مرحوم گلپا داشت یا خیر گفت: «من البته چون خیلی درگیر و سرگرم مسابقات بودم و همیشه در اردو حضور داشتم در چارچوب تماشای مسابقات تیم ملی او را بیشتر می‌دیدم و خارج از این فرصتی پیش نمی‌آمد که رفت‌وآمد آن‌چنانی با هم داشته باشیم.»

حشمت‌خان افزود: «ایشان چهره معروفی بود. برنامه گلها و حنجره طلایی او معروف بود. این معروفیت را با خودش همیشه داشت. بعد از انقلاب نیز همین عناوین را حفظ کرد و مورد احترام جامعه بود. او نه فقط در ایران که در جهان معروف بود.»

مهاجرانی در پایان گفت: «خیلی متاسف شدم از شنیدن خبر درگذشت ایشان. او از علاقه‌مندان فوتبال و تیم ملی بود. او همیشه تیم ملی را ساپورت می‌کرد.» 

ایران تیم ملی فوتبال ایران حشمت مهاجرانی فوتبال گلپایگانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین