کد خبر: 8711 A

دو گزارش بخوانید به اضافه خبری جدید که پس از حساسیت سینماگران، پیگیری اهالی موسیقی را نشان می‌دهد

از گزارش‌های ایران‌آرت تا گردهمایی در اعتراض به لغو کنسرت‌ها

از گزارش‌های ایران‌آرت تا گردهمایی در اعتراض به لغو کنسرت‌ها

خبر رسیده که پس از این چند روز پرسروصدا و پس از کمپینی که سینماگران علیه توقیف فیلم‌ها به راه انداخته‌اند، بالاخره اهالی موسیقی دست به کار شده‌اند و می‌خواهند تجمعی اعتراضی در این رابطه برگزار کنند.

ایران‌آرت: ماجرای لغو کنسرت‌ها، قصه پر آب چشم و مکرری است که مدت‌هاست، خبر مهم موسیقی در کشور محسوب می‌شود. با این حال، تازه‌ترین مصداق لغو کنسرت، سر و صدای بیشتری نسبت به باقی چنین اتفاقاتی به پ کرده است. چنان‌چه در چند روز اخیر در ایران‌آرت خوانده‌اید، شهرام ناظری به طرز عجیبی با در پلمب‌شده سالن کنسرتش در شهرستان قوچان مواجه شده تا آن‌جا که حتی روانه بیمارستان شده است. امروز طی گزارشی خبر دادیم که معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد در پی دلجویی درآمده و قول داده این کنسرت به‌زودی در قوچان برگزار شود. این گزارش را می‌توانید از اینجا بخوانید. اما در گزارشی دیگر در ایران‌آرت، حجت‌الاسلام احمد مازنی در واکنش به ادامه جریان لغو کنسرت‌ها در کشور از سوی دادستانی قوه قضاییه اظهار نظر کرده که این گزارش را نیز از اینجا می‌توانید بخوانید.

حالا اما خبر رسیده که پس از این چند روز پرسروصدا و پس از کمپینی که سینماگران علیه توقیف فیلم‌ها به راه انداخته‌اند، بالاخره اهالی موسیقی دست به کار شده‌اند و می‌خواهند تجمعی اعتراضی در این رابطه برگزار کنند.

به گزارش ایران‌آرت به نقل از روابط عمومی خانه موسیقی، گردهمایی موسیقیدان‌ها در اعتراض به لغو غیرقانونی برخی کنسرت‌ها چهارشنبه (۱۱ مردادماه) از ساعت ۱۶ در خانه موسیقی برگزار و بیانیه‌ای در این‌باره منتشر می‌شود.

این گردهمایی در ساختمان شماره یک خانه موسیقی واقع در خیابان فاطمی غربی، نرسیده به جمالزاده، پلاک ۲۷۰ برگزار خواهد شد. 

پیش از این نیز خانه موسیقی اعلام کرده بود که درپی لغو کنسرت‌های متعدد در بخش‌های مختلف موسیقی و در شهرهای یزد و قوچان و ... و اعمال فشارهای غیرقانونی، هیئت مدیره این خانه به‌منظور بررسی وقایع اخیر و در واکنش به این مسائل جلسه اضطراری تشکیل می‌هد.

باید منتظر ماند و دید که این تلاش‌ها چه تاثیری بر توقف روند غیرقانونی لغو کنسرت‌ها خواهد داشت.

 

شهرام ناظری خانه موسیقی لغو کنسرت ایران آرت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین