کد خبر: 27820 A

گفت‌وگو درباره «شاه‌ لیر» شکسپیر در کافه تئاتر شهر

گفت‌وگو درباره «شاه‌ لیر» شکسپیر در کافه تئاتر شهر

ماجرا از این قرار است که جمعه، یازدهم آبان، بحث و گفت‌وگوىی آزاد با موضوع شکسپیر و با تمرکز بر نمایشنامه «شاه لیر» که با کارگردانی مسعود دلخواه در تئاتر شهر روی صحنه می‌رود برگزار می‌شود

ایران‌آرت: چه کار پسندیده‌ای کرده گروه نمایش «شاه لیر» که دوهفته مانده به شروع اجرای این نمایش، جلسه‌ای شکل داده برای بحث و گفت‌وگوی آزاد درباره نمایشنامه‌ای که قرار است روی صحنه برود.

ماجرا از این قرار است که جمعه، یازدهم آبان، بحث و گفت‌وگوىی آزاد با موضوع شکسپیر و با تمرکز بر نمایشنامه «شاه لیر» که با کارگردانی مسعود دلخواه در تئاتر شهر روی صحنه می‌رود برگزار می‌شود.

آن‌طور که امیر پارساییان‌مهر مدیر روابط عمومی این گروه به ایران‌آرت خبر داده، گروه شاه لیر، روز جمعه یازدهم آبان، ساعت ۱۴ تا ۱۶ در کافه تئاترشهر برای این جلسه بحث و گفت‌وگو پذیراى علاقه‌مندان خواهد بود.

جلسه به زبان انگلیسى و با حضور استادان دانشگاهى زبان و ادبیات و هنر مسلط به زبان انگلیسى و با دبیری طلایه زهره وندی برگزار مى‌شود و حضور در جلسه براى عموم، آزاد و رایگان است.

photo_۲۰۱۸-۱۰-۲۸_۱۵-۳۲-۰۳

بر اساس این اطلاع، نمایش شاه لیر به کارگردانى و دراماتورژى مسعود دلخواه و با بازی هنرمندانی همچون؛ مهدی سلطانی، بهاره رهنما، الهام پاوه‌‌نژاد، خسرو شهراز، رحیم نوروزی و دیگر هنرمندان، از بیستم آبان سال جارى در سالن اصلى مجموعه تئاتر شهر روى صحنه مى‌رود. پیش فروش نمایش «شاه لیر» نیز به زودی در سایت www.tik8.com آغاز می‌شود.

 

بهاره رهنما مهدی سلطانی شکسپیر مسعود دلخواه نمایش شاه لیر امیر پارساییان مهر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین