کد خبر: 64275 A

اشکان خطیبی و یک کار خیر دیگر در خیابان ملک و دو تئاتر

اشکان خطیبی و یک کار خیر دیگر در خیابان ملک و دو تئاتر

اشکان خطیبی که پروژه های خیرخواهانه متعددی را شکل داده است این بار برای ساماندهی یک سالن تئاتر پیش قدم شده است.

ایران آرت: اشکان خطیبی به عنوان تهیه‌کننده و کارگردانِ دو نمایش «پزشک نازنین» و «چخوف‌خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه»، با همکاری مدیر تماشاخانه مَلِک، اقدام به بازسازی این مِلک کرده است.

 ادامه اجرای دو نمایش «پزشک نازنین» و «چخوف‌خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه» به‌ تهیه‌کنندگی و کارگردانی اشکان خطیبی در سال جدید هم در تماشاخانه مَلِک روی صحنه می‌رود و این گروه اجرایی در حال حاضر مشغول بازسازی این سالن است تا به گفته خودش به‌واسطه تغییرات، شرایط بهتری برای مخاطبان نمایش فراهم شود.

گروه اجرایی طی بیانیه زیر در مورد این فرآیند توضیح بیشتری داده است:

«درود و احترام برای ورود بهار و سال تازه

هر بار که زمان فروش بلیت، مورد استقبال و در پایان نمایش، مورد تشویق شما قرار می‌گیریم خوشحالی ما ته‌نشین شده و مسئولیت بیشتری را احساس می‌کنیم. طی گفت‌وگو و توافق‌هایی که با مدیریت این سالن داشته‌ایم به این نتیجه رسیدیم که می‌توان شرایط بهتری را برای مخاطب رقم زد. هر چند که زمان‌بَر و هزینه‌بردار بود و شاید طبیعی باشد که کسی سراغ این‌ کار نرود اما شما و حمایت‌تان ارزش هر بهتر شدنی را دارد. تغییرات سالن ملک با همت مدیریت سالن و همکاری اشکان خطیبی قدم جدی برای حمایت از تئاتر و احترام به شماست. امید داریم که همه صحنه‌های تئاتر کشورمان همیشه مورد تشویق و حمایت قرار بگیرد.»

 

اشکان خطیبی تماشاخانه ملک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین