کد خبر: 65718 A

بهزاد صدیقی، کارگاه نوشتن، مؤسسه‌ افرامانا

بهزاد صدیقی و دو کارگاه نوشتن برای صحنه و شیوه‌ی فنی نمایش‌نامه‌خوانی در مؤسسه‌ی افرامانا

بهزاد صدیقی و دو کارگاه نوشتن برای صحنه و شیوه‌ی فنی نمایش‌نامه‌خوانی در مؤسسه‌ی افرامانا

دومین دوره‌ی کارگاه نوشتن برای صحنه و نخستین دوره‌ی کارگاه شیوه‌ی فنی نمایش‌نامه‌خوانی با حضور بهزاد صدیقی، نمایش‌نامه‌نویس، کارگردان و استاد دانشگاه برگزار می‌شود.

ایران آرت: به گزارش روابط عمومی مؤسسه‌ی افرامانا، در دومین دوره‌ی کارگاه نوشتن برای صحنه و نخستین دوره‌ی کارگاه شیوه‌ی فنی نمایش‌نامه‌خوانی که قرار است از نیمه‌ی دوم شهریور ماه برگزار شود، در دو ترم مقدماتی و پیش‌رفته به دو صورت حضوری و مجازی توسط این نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان تئاتر به هنرجویان و علاقه‌مندان نمایش‌نامه‌نویسی و بازی‌گری آموزش داده می‌شود.

بهزاد صدیقی در خصوص این دو کارگاه (نوشتن برای صحنه و شیوه‌ی فنی نمایش‌نامه‌خوانی) به روابط عمومی مؤسسه‌ی افرامانا گفت: در دوره‌ی دوم کارگاه نوشتن برای صحنه، هنرجویان و علاقه‌مندان نمایش‌نامه‌نویسی، اصول نمایش‌نامه‌نویسی را در ده جلسه می‌آموزند و هنرجویانی که در پایان ترم بتوانند نمایش‌نامه‌ی کوتاهی را بر اساس این اصول به نگارش درآورند به دوره‌ی پیش‌رفته این کارگاه راه می‌یابند. هم‌چنین در نخستین دوره‌ی کارگاه شیوه‌ی فنی نمایش‌نامه‌خوانی مباحثی هم‌چون چگونگی خوانش صحیح و دقیق متن، صداسازی، تغییرات و ضرورت های آن، شخصیت‌بخشی صدا، عناصر فضا ساز، صحنه‌خوانی، شیوه‌ها و تکنیک‌هایی برای نمایش‌نامه‌خوانی و ... را فرا می‌گیرند.

بر اساس این گزارش، هنرجویان و علاقه‌مندان نمایش‌نامه‌نویسی و بازی‌گری برای ثبتِ نام می‌توانند از دوم تا شانزدهم شهریورماه 1401 با شماره تلفن 09931311769 تماس بگیرند. بدیهی ا‌ست نظر به محدودیت‌ در ظرفیت هر دو کارگاه، اولویت با کسانی‌ است که زودتر مراحل ثبتِ ‌نام خود را تکمیل کرده باشند.

بهزاد صدیقی موسسه افرامانا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین