کد خبر: 70300 A

آنجلینا جولی| برد پیت|

آنجلینا جولی روی بدنش نوشت لعنت بهت برد پیت؟!/ عکس

آنجلینا جولی روی بدنش نوشت لعنت بهت برد پیت؟!/ عکس

ایران آرت: تتو آرتیست مشهور MR.K، عکسی از خالکوبی جدید آنجلینا جولی ۴۸ ساله، روی قسمت داخلی دو انگشت میانی دست هایش به اشتراک گذاشت. این خالکوبی ها که مشکی و بزرگ به نظر می رسند در این عکس سانسور شده بود؛ نامشخص بودن خالکوبی ها، کاربران شبکه های اجتماعی را بر آن داشت تا حدس های خود را به اشتراک بگذارند.

MR.K با انتشار این عکس نوشت: «هنوز باورم نمی شود که من واقعاً دست او را گرفتم و او را خالکوبی کردم. حدس بزنید چه چیزی خالکوبی کرد؟»

بیشتر کاربران با کنایه به جدایی پر حاشیه برد پیت و آنجلینا جولی حدس های خود را مطرح کردند. آنها احتمال دادند خالکوبی آنجلینا «لعنت بهت برد» باشد.

به گزارش روزیاتو، آنجلینا جولی خالکوبی های زیادی دارد و یکی از معروف ترین خالکوبی های او مختصات جغرافیایی مکان هایی است که محل تولد نزدیک ترین افراد زندگی او یعنی فرزندانش را نشان می دهد. پاکس ۱۹ ساله، ناکس ۱۵ ساله، شیلو ۱۷ ساله، زاهارا ۱۸ ساله و مادوکس ۲۲ ساله، فرزندان جولی و پیت هستند.

آنجلینا در سال ۲۰۱۶ به دلیل «اختلافات آشتی ناپذیر» درخواست طلاق داد که در سال ۲۰۱۹ نهایی شد. این زوج سابق در نبرد طولانی برای حضانت بچه ها بودند. جولی تلاش کرد حضانت بچه ها را به طور انحصاری به دست آورد و پیت به دنبال حضانت مشترک بود. جدال قانونی آنها بر سر حضانت، در نهایت در سال ۲۰۲۱ به طور مشترک تعیین شد.

خالکوبی های جدید آنجلینا جولی

خالکوبی جدید آنجلینا جولی

یکی دیگر از اختلافات پس از جدایی آنها، عمارت و تاکستان مشترکشان در فرانسه بود. برد پیت از آنجلینا جولی شکایت کرد و او را متهم کرد که سهم خودش از عمارت مشترک شاتو میراوال (Château Miraval) را به صورت غیرقانونی فروخته است. پیت مدعی شده که پس از خرید این عمارت در فرانسه، هر دو توافق کرده بودند که سهمشان از عمارت شاتو میراوال که در سال ۲۰۱۴ در آن ازدواج کرده بودند، و همچنین تاکستان پردرآمد کناری آن، بدون رضایت طرف مقابل نفروشند.

برد پیت در شکواییه خود مدعی شد که در حالی که این تاکستان بسیار مورد علاقه وی بود، همسر سابقش بدون رضایت و اجازه پیت، سهم خود را به یک تاجر روسی به نام یوری شفلر فروخته است. در نهایت پیت با میانجیگری و مذاکره برای این اختلاف، بدون کشاندن این شکایت به دادگاه موافقت کرد. اسناد ثبت شده در ماه گذشته نشان می دهد که هر دو ستاره با میانجیگری به عنوان روشی جایگزین برای حل اختلاف در مورد شاتو میراوال، موافقت کرده اند.

خالکوبی جدید آنجلینا جولی

پیت و جولی در سال ۲۰۰۸، قلعه میراوال، یک ملک ۱۳۰۰ هکتاری در جنوب فرانسه را خریداری کردند. این زوج حتی در سال ۲۰۱۴ در این ملک ازدواج کردند. اما در سال ۲۰۱۶، پس از یک مشاجره با پیت، جولی به همراه فرزندانشان از فرانسه به کالیفرنیا برگشت و درخواست طلاق داد و سرانجام در سال ۲۰۱۹، به طور قانونی طلاق گرفتند.

آنجلینا جولی برد پیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین