کد خبر: 54245 A

واکنش جود لا به حذف جانی دپ از فیلم جدیدش

واکنش جود لا به حذف جانی دپ از فیلم جدیدش

او می‌گوید جدایی جانی دپ از پروژه "جانوران شگفت‌انگیز" برایش عجیب بوده است ولی باید به تصمیم استودیو احترام گذاشت.

ایران آرت: جود لا ستاره‌ فیلم‌های "جانوران شگفت‌انگیز" به کناره‌گیری "جانی دپ" از چندگانه واکنش نشان داد.

دپ پس از شکست در دادگاه شکایت از نشریه‌ سان به درخواست استودیوی برادران وارنر کناره‌گیری خود را از چندگانه و نقش "گلرت گریندل‌والد" اعلام کرد. "دن ووتن" نویسنده‌ نشریه در مقاله‌ای دپ را "ضارب همسر" و "امبر هرد" را قربانی خشونت خانگی خوانده بود.

دپ هرگونه رفتار خشونت‌آمیز با هرد را رد کرده اما دادگاه سلطنتی لندن ادعای درج شده در نشریه را "اساساً درست" اعلام کرد. دپ سپس با انتشار بیانیه‌ای گفت که بی‌گناهی خود را ثابت خواهد کرد.

به گزارش 30نما، لا که در چندگانه‌ی "جانوران شگفت‌انگیز" نقش "آلبوس دامبلدور" را بازی می‌کند، در مصاحبه با "اینترتینمنت تونایت" در مورد جدایی دپ می‌گوید: "در چنین شرایطی، باید به تصمیم استودیو احترام گذاشت. کاری نمی‌توان کرد. زیرا باید در فیلم حضور پیدا کنی و نقش‌ات را بازی کنی." او اضافه می‌کند: "برای من در واقع عجیب بود، چون در مورد این نقش خاص، فکر می‌کنم جانی یک روز فیلمبرداری کرده بود."

دپ با وجود جدایی، دستمزد هشت رقمی خود برای "جانوران شگفت‌انگیز ۳" را دریافت خواهد کرد. تولید این پروژه از ۲۰ سپتامبر در لندن آغاز شده بود. به فاصله‌ی چند روز پس از جدایی دپ، گزارش شد که "مدس میکلسن" در حال مذاکره با برادران وارنر است تا در نقش گریندل‌والد جانشین دپ شود.

 

جانی دپ جود لاو جود لا جانوران شگفت انگیز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین