کد خبر: 69631 A

موزه هنرهای معاصر تهران| نمایشگاه هایپررئالیسم| هایپررئالیسم: از تصویر تا واقعیت| جمال عرب زاده| کیمیا نخعی

ویدئو: در هایپررئالیسم موزه هنرهای معاصر تهران چه گذشت؟

ویدئو: در هایپررئالیسم موزه هنرهای معاصر تهران چه گذشت؟

کیمیا نخعی گزارشی ویدئویی از نمایشگاه «هایپر رئالیسم: از تصویر تا واقعیت» که در موزه هنرهای معاصر تهران به تماشا بود ارائه کرده است.

ایران آرت: آثار کمتر دیده شده‌ای از گنجینه موزه هنر‌های معاصر تهران در قالب نمایشگاه «هایپر رئالیسم: از تصویر تا واقعیت» با کیوریتوری جمال عرب زاده به تماشا بود.

استقبال چند ده هزار نفری هنرمندان و علاقمندان از این رویداد سبب شده بود تصور عمومی بر این باشد که این نمایشگاه دستکم یک ماه دیگر تمدید شود اما چنین نشد!

کیمیا نخعی ، در این ویدئو نگاهی دارد به نمایشگاه هایپررئالیسم که طی آن عباد رضا اسلامی ، رئیس وقت موزه هنرهای معاصر تهران هم در این باره نکاتی ارائه کرده است.

نمایشگاه «هایپر رئالیسم: از تصویر تا واقعیت» با نمایش ۳۲ اثر از گنجینه موزه هنر‌های معاصر تهران برپا شد که ۱۰ اثر برای اولین بار از مخزن خارج و روی دیوار موزه به نمایش درآمدند.

ریچارد مک لین، جان سالت، ‌دان ادی، ریچارد استس، رالف گوئینگز، مایک گورمن، چاک کلوز، هوارد کانوویتز، رابرت کاتینگهام، مالکوم مورلی، دوان هانسون و ژان سابیسکی هنرمندانی بودند که آثار آن‌ها با نمایشگاه‌گردانی جمال عرب‌زاده در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته بود.

موزه هنرهای معاصر تهران کیمیا نخعی عباد رضا اسلامی جمال عرب زاده هایپررئالیسم هایپررئالیسم: از تصویر تا واقعیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین