کد خبر: 71318 A

Art Dubai | هفدهمین آرت دبی | جولیوس بائر Julius Baer

آرت دبی ضربان قلب تان را بشنوید و ببینید/ اثری هیجان انگیز از جولیوس بائر Julius Baer با هوش مصنوعی و هنر دیجیتال

آرت دبی ضربان قلب تان را بشنوید و ببینید/ اثری هیجان انگیز از جولیوس بائر Julius Baer با هوش مصنوعی و هنر دیجیتال

آرت دبی ضربان قلب تان را بشنوید و ببینید/ اثری هیجان انگیز از جولیوس بائر Julius Baer با هوش مصنوعی و هنر دیجیتال.

ایران آرت : کریستا کیم Krista Kim با اثر فضای قلب، هنر مفهومی متفاوتی را در آرت دبی Art Dubai ارائه می کند. 

در هفدهمین آرت دبی که اسفند ماه پیش رو آغاز می شود،  به‌ عنوان ابتکار NEXT جولیوس بائر ( که به بررسی روندهای بزرگ در هنر، علم و فناوری می‌پردازد ) گروه مدیریت ثروت سوئیس از یک نصب دیجیتالی جدید توسط هنرمند کانادایی-کره‌ای کریستا کیم Krista Kim رونمایی خواهد کرد. 

نصب همه جانبه «فضای قلب» به مهمانان این امکان را می دهد تا از طریق زبان جهانی ضربان قلب انسان، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند تا پیرامون طول عمر، سلامتی و قدرت بلاک چین دیالوگ برقرار شود.

این نصب که در سالن جولیوس بائر Julius Baer در آرت دبی Art Dubai قرار دارد، مجهز به حسگرهایی خواهد بود که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد ضربان قلب خود را وارد کنند و نرم‌افزاری که ریتم قلب منحصر به‌ فرد آن‌ها را در زمان واقعی ترجمه می‌کند.

 تجسم ضربان از طریق الگوهای هیپنوتیزم و اشکال مراقبه در یک بوم LED پویا نمایش داده می شود و بیشتر در سراسر دیوارهای آینه ای اتاق منعکس می شود. نصب به گونه ای تغییر می کند که انرژی هر مهمان جدید را منعکس کند. 

کریستا کیم می گوید:" من از جولیوس بائر سپاسگزارم که چشم‌انداز بلندپروازانه‌ای مانند «فضای قلب» را ایجاد کرد - چشم‌اندازی که قدرت فناوری هوش مصنوعی را برای اتصال مجدد به جایی که الگوریتم‌های رسانه‌های اجتماعی شکسته‌اند، تقویت می‌کند. امیدوارم هر شرکت کننده از زیبایی منحصر به فرد خود الهام گرفته باشد و در عین حال از یک کل بزرگتر قدردانی کند. اگر فقط یک نفر بعد از پرداختن به این کار، قداست بافت اجتماعی مشترک ما را درک کند، آن را یک موفقیت می دانم. عمیق ترین آرزوی من این است که از میکرو - رمزگذاری هر ریتم متمایز - گرفته تا ملیله ماکرو که این رشته ها در نزدیکی نمایشگاه می بافند، بازدیدکنندگان دوباره کشف کنند که وقتی واقعاً شنیده می شود، ضربان قلب ما چقدر شبیه هم است."

qdmOkhZkt9PX

مرکزیت کار کریستا در لس آنجلس قرار دارد، او مفهوم آگاهی دیجیتال و پتانسیل خلاقانه نمایشگرها را به عنوان ابزار دیجیتالی رفاه مورد بررسی قرار می دهد.

کریستا از سال 2012 که زبان امضای خود را برای تغییر گرادیان ها با استفاده از نرم افزار دیجیتال توسعه داده است، آثار او روی شیشه و پلکسی گلاس با هدف هیپنوتیزم کردن بینندگان به حالت خلسه آرامش در حالی که آثار ویدئویی غوطه ور او تجربیات مراقبه ای از رنگ و نور را ارائه می دهند.

 کریستا در سال 2014، به عنوان پاسخی به اتکای بیش از حد جامعه به فناوری، جنبش Techism را آغاز کرد: «فلسفه‌ای که نوآوری فناوری را به عنوان یک رشته هنری می‌شناسد و هنرمندان را تشویق می‌کند تا انسان‌گرایی دیجیتال را برای فرهنگ دیجیتال ما ترویج کنند». 

او کار خود را به نام Continuum در مجمع جهانی اقتصاد در داووس در سال 2024 به عنوان یکی از رهبران فرهنگی، کنفرانس ارائه خواهد کرد. 

جولیوس بائر Julius Baer از سال 2015 به عنوان بخشی از تعهد بلندمدت آن به ظهور امارات متحده عربی به عنوان یک مرکز تجاری، هنری و فرهنگی، شریک آرت دبی بوده است. 

در سال 2024 جولیوس بائر در دبی بیستمین سالگرد خود را در امارات با موضوع «طول عمر» در طول سال جشن خواهد گرفت. موضوع همچنین در چیدمان هنری کریستا برای جولیوس بائر منعکس شده است.

 این اثر دومین کمیسیون دیجیتال بزرگ جولیوس بائر است که پس از همکاری تحسین شده آن با رفیک آنادول در سال 2023 در آرت دبی به نمایش درآمد.

شیخ محمد بن راشد در آرت دبی

هفدهمین دوره آرت دبی نهم اسفند به مدت پنج روز، از ۱ تا ۳ مارس (روزهای پیش‌نمایش در ۲۸ و ۲۹ فوریه) در مدینه جمیرا برگزار می‌شود.

برنامه های کاربردی این دوره در چهار بخش طراحی شده است : Art Dubai Contemporary، Bawwaba

، Art Dubai Modern و Art Dubai Digital.

دبی مدینه الجمیرا Art Dubai 2024 آرت دبی 2024 جولیوس بائر Julius Baer کریستا کیم Krista Kim
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین