ببینید: امیر سلیمانی و Mondoir ، دیجیتال آرت و NFT محور در بلوار کرسنت شیخ محمد بن راشد دبی

وال‌های بزرگ با ویدئوها و تصاویری چشمگیر، فضایی کاملن متفاوت پیش روی مخاطبی می گذارد که پای به گالری Mondoir می‌گذارد. گالری نو آمده در بلوار شیک و نیویورکی دبی ، بلوار کرسنت، بلوار شیخ محمد بن راشد.

ایران آرت: امیر سلیمانی، بنیانگذار گالری Mondoir است؛ او در منطقه ای که اعمار ، هلدینگ بزرگ اماراتی، آن را به راسته هنری جذابی بدل کرده است 13 مارس 2023 گالری با رویکرد متفاوت هنر دیجیتال تاسیس کرده است.

آثاری که این روزها در گالری Mondoir به تماشاست ، ویدئوهای هنری و ویدئو آرت هایی ست که از هنرمندان کشورهای مختلف از جمله اروپایی و امریکایی اکران شده است.

در وب سایت این گالری این متن انتشار یافته است:

گالری Mondoir ، اولین گالری NFT در نوع خود در منطقه با هدف ارائه اشکال جدید و نوآورانه هنر دیجیتال است. 

امیر سلیمانی ، کلکسیونر، گالریست و حامی هنر، یکی از اولین حامیان هنر NFT در منطقه MENA است. 

امیر در نسخه افتتاحیه NFT100 در سال 2022 توسط NFTNow به عنوان یکی از 100 چهره پیشرو در فضای NFT انتخاب شد.

به نوشته این وب سایت امیر سلیمانی مجموعه بزرگی از هنرهای فیزیکی را از چهره‌های تاریخی و همچنین مجموعه‌ای چشمگیر از NFTها و کلکسیون‌های دیجیتالی جمع‌آوری کرده است. 

برخی از ارزشمندترین دارایی های امیر NFT شامل قطعات پیدایش تایم، فوربس و بسیاری از قطعات دیگر از مجموعه های تعریف کننده صنعت، از جمله بلیک کاترین/پاریس هیلتون، منچستر سیتی، و آدیداس/پرادا و هنرمندانی مانند ویکتور لانگلویس، با نام مستعار "FEWCiOUS"، رایان ویلسون، با نام مستعار "ThankYouX', DeeKay Kwon and Cory Van Lew" است.

به گفته امیر سلیمانی گالری Mondoir به زودی شروع به جستجوی هنرمندان محلی برای همکاری و نیز آموزش و توانمندسازی خواهد پرداخت.

 

کد خبر: 70619
لینک کوتاه: https://www.iranart.news/fa/tiny/news-70619
دبی NFT هنر خاورمیانه امیر سلیمانی گالری Mondoir EMAAT اعمار Mondoir دیجیتال آرت
سایر گزارش های تصویری