کد خبر: 64256 A

رونق تاسیس گالری در متاورس/ کوچ هنر و صنایع خلاق به دنیای متاورس/ جستجوی NFT و اتریم در گوگل نشان می دهد موج بزرگی در راه است/ پیشتازی دبی

رونق تاسیس گالری در متاورس/ کوچ هنر و صنایع خلاق به دنیای متاورس/ جستجوی NFT و اتریم در گوگل نشان می دهد موج بزرگی در راه است/ پیشتازی دبی

هر روز شاهد برپایی گالری های هنری بیشتری در دنیای متاورس هستیم؛ رونق خرید و فروش آثار هنری از طریق NFT و به خصوص با رمز ارز اتریم حضور هنر در فضای VR را توجیه می کند؛ این در حالی ست که دبی با برپایی ۱۵مین دوره آرت دوبی بر پایه این مفاهیم نوین پولی ، گام بلندی برای تثبیت خود برداشت که بازتاب جهانی هم داشت.

ایران آرت: موج جدید تحول دیجیتال، صنعت هنر را با تغییرات گسترده غیرقابل تصوری روبرو کرده است.

NFTها یا توکن‌های غیرقابل تعویض، دنیای کریپتو و هنر را به هم پیوند داده‌اند و به کلکسیونرها امکان مالکیت هنر دیجیتال را می‌دهند.

NFT ها به عنوان یک واحد غیرقابل تعویض از داده های ذخیره شده در بلاک چین کار می کنند. NFTها به دلیل ویژگی منحصر به فرد شفافیت و مالکیت، به گسترش آشکار صنعت تبدیل شدند و مکملی برای هنر سنتی ارائه کردند.

آخرین ظهور متاورژن، نحوه تجارت و نمایش هنر دیجیتال از طریق NFTها را تغییر داده است. در حالی که NFT ها به عنوان هنر دیجیتال شروع شدند، ترکیب آن با متاورس به این معنی است که NFT ها اکنون به عنوان یک دارایی دیجیتال عمل می کنند که می تواند در واقعیت مجازی، مانند گالری های هنری مجازی، موزه ها، یا حتی در مناظر هر منظره مجازی نمایش داده شود.

علاوه بر مولفه زیبایی شناختی، قابلیت های قرارداد هوشمند NFT ها نیز می تواند فروش املاک و مستغلات را در متاورس تسهیل کند.

به عنوان مثال، RTFKT - یک کفش‌ساز در متاورس، کفش‌های کتانی دیجیتالی با نسخه محدود طراحی کرده است که می‌توان آن‌ها را به صورت مجازی پوشید.

متاورس دنیای جدیدی با امکانات بی پایان است و مالکیت زمین در آن در حال رواج بیشتری است.

املاک و مستغلات در متاورس دنیایی از امکانات را برای کارآفرینانی باز می کند که به دنبال گسترش کسب و کار خود، افزایش شبکه مشتریان خود و نمایش محصولات خود به شیوه ای متفاوت هستند.

همانطور که کسب و کارهای بیشتری از خرده فروشی سنتی و تجارت الکترونیکی به سمت دنیای متاور حرکت می کنند، مالکیت دارایی و زمین اهمیت بیشتری پیدا می کند.

YUNOMETA یک سری کلکسیونی التقاطی از NFT ها، یک بازار و یک مرکز خرید مجازی است که تجربه ای را برای کاربران پیشرو در انقلاب مجازی تجارت الکترونیک فراهم می کند.

برای ارائه یک تجربه یکپارچه به کاربران، YUNOMETA قابلیت همکاری بین بلاک چین های مختلف را برای کمک به کاربران در کاوش، دسترسی و به اشتراک گذاری اطلاعات به راحتی فراهم می کند.

متاورس به جهانی شدن واقعی صنعت هنر اجازه داده است، و این تغییر یک اثر دومینو ایجاد کرده است و بر چندین صنعت خلاق دیگر مانند مد، معماری، موسیقی و سرگرمی تأثیر می گذارد. ترکیب NFT ها با متاورس هنر را به بعد جدیدی با امکانات بی پایان سوق داده است.

این روزها دیگر قدم زدن در گالری های متاورس یک افسانه نیست، شما می توانید هم اکنون به این گالری های VR سر بزنید و اثر هنری دیجیتالی بخرید و در دنیای فرا واقعی هم صاحب دارایی های منحصر به فرد شوید.

این فضا چنان جدی شده که غیر از فضای حقیقی و فردی، اکنون این رقابت بین برخی کشورها به اوج خود رسیده است و به طور واضح امارات با پیشتازی دبی زمین بازی بزرگی برای خود تعریف کرده است و به شهادت توئیت حاکم دبی، خیلی شفاف اعلام کرده است برای این عرصه آماده هرگونه سرمایه گذاری است.

 

حاکم دبی آرت دبی NFT NFT در ایران هنر در متاورس گالری در متاورس مالکیت زمین در متاورس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین