کد خبر: 67049 A

آرت دوبی، آرت دبی 2023، Art Dubai 2023 ، مدینه الجمیرا ، شیخ محمد

بلند پروازی آرت دوبی 12 اسفند دیدنی می شود: غذا، اجتماع، جشن و امید به روایت هنرمندان هیجان انگیز

بلند پروازی آرت دوبی 12 اسفند دیدنی می شود: غذا، اجتماع، جشن و امید به روایت هنرمندان هیجان انگیز

جولیوس بائر همکاری خود را با آرت دبی به عنوان شریک اصلی خود برای پنج سال دیگر تا سال 2027 تمدید کرده است. گروه مدیریت ثروت سوئیس، یک اثر هنری جدید به سفارش رفیک آنادول، هنرمند رسانه جدید و پیشگام در زیبایی شناسی هوش ماشینی را برای اولین بار به نمایش می گذارد. این کمیسیون به عنوان بخشی از ابتکار جدید جولیوس بائر، NEXT، در دبی آغاز به کار خواهد کرد که کاوش میان رشته‌ای در زمینه‌های بزرگ در هنر، علم و فناوری را تشویق می‌کند. همچنین اولین غوطه وری امارات متحده عربی، نمایشی از آثار هنری جدید تولید شده پس از بازدید نوامبر 2022 از امارات متحده عربی توسط برخی از نام های برجسته در هنر دیجیتال، برای اولین بار در این نمایشگاه خواهد بود. این نمایشگاه بخشی از نسخه دوم توسعه‌یافته Art Dubai Digital خواهد بود

ایران آرت: نسخه 2023 هنر دبی در مدینه جمیرا از 3 تا 5 مارس 2023 ( 12 تا 14 اسفند 1401 ) به روی علاقمندان گشایش می یابد اما به رسم همیشه دو روز پیش تر برای بازدیدکنندگان خاص زیر عنوان پیش نمایش یکم و دوم مارس 2023 آغاز به کار می کند.

بنا به نوشته وب سایت این رویداد سالانه ، آرت دوبی از برنامه جامع و گسترده 2023 رونمایی می کند که وضعیت دبی را به عنوان یک مشارکت کننده مهم در گفتگوهای جهانی درباره هنر که تحت حمایت شیخ راحید دبی و رئیس جمهور دبی راحید آل محمد، رئیس جمهور دبی و شیخ محمد محمدی رئیس جمهور دبی برگزار می شود، تقویت می کند.

آرت دوبی جزئیات برنامه و مشارکت های شانزدهمین دوره خود را اعلام کرده است. برنامه توسعه یافته 2023 دارای یک کنفرانس، گفتگوها و برنامه آموزشی بلندپروازانه و چند رشته ای است که ظهور دبی را به عنوان مرکز هنر و فرهنگ و مشارکت قابل توجهی در گفتگوهای جهانی در مورد هنر معاصر تقویت می کند.

برنامه توسعه یافته Art Dubai در سال 2023، که با همکاری شرکای فرهنگی محلی و بین المللی توسعه یافته است، بار دیگر بر نقش نمایشگاه هنری برتر به عنوان نقطه ملاقات برای جنوب جهانی تاکید می کند. صنایع خلاق و جوامع نکات برجسته برنامه 2023 شامل کمیسیون های خاص سایت و نمایش های برتر توسط هنرمندان مشهور بین المللی است که با مشارکت موسسات پیشرو منطقه ارائه شده است.

این برنامه گسترده، تعهد دیرینه آرت دبی به رهبری فکری و حمایت از توسعه زیرساخت های فرهنگی دبی را ادامه می دهد. موضوع کمیسیون های هنرمندان برای سال 2023 حول محور غذا، اجتماع، جشن و امید است، با هنرمندانی که از گالری های هنر دبی و موسسات پیشرو در جنوب آسیا انتخاب شده اند.

0ED648F8-8E74-44C8-95CA-00157CEBD283

جولیوس بائر همکاری خود را با آرت دبی به عنوان شریک اصلی خود برای پنج سال دیگر تا سال 2027 تمدید کرده است.

گروه مدیریت ثروت سوئیس، یک اثر هنری جدید به سفارش رفیک آنادول، هنرمند رسانه جدید و پیشگام در زیبایی شناسی هوش ماشینی را برای اولین بار به نمایش می گذارد.

این کمیسیون به عنوان بخشی از ابتکار جدید جولیوس بائر، NEXT، در دبی آغاز به کار خواهد کرد که کاوش میان رشته‌ای در زمینه‌های بزرگ در هنر، علم و فناوری را تشویق می‌کند.

همچنین اولین غوطه وری امارات متحده عربی، نمایشی از آثار هنری جدید تولید شده پس از بازدید نوامبر 2022 از امارات متحده عربی توسط برخی از نام های برجسته در هنر دیجیتال، برای اولین بار در این نمایشگاه خواهد بود.

این نمایشگاه بخشی از نسخه دوم توسعه‌یافته Art Dubai Digital خواهد بود که با سازمان‌های مختلف پیشگام در مدل‌های نهادی جدید از جمله بنیاد لیان و پروژه Open Metaverse 6529 ارائه می‌شود. با جشن گرفتن دهمین نسخه، Campus Art Dubai، ابتکار توسعه حرفه ای شاخص هنر دبی، به همراه شرکای محلی، از جمله Alserkal Avenue و Jameel Arts Center در دبی و 421، یک پلت فرم هنرمندان نوظهور مستقر در ابوظبی، گسترش خواهد یافت.

با 421، نمایشگاه یک نمایشگاه گروهی جدید به سرپرستی دانیا التمیمی، هنرمند و محقق اماراتی ارائه خواهد کرد.

شانزدهمین دوره کنفرانس بین رشته‌ای مشهور آرت دبی، مجمع جهانی هنر، به سفارش شومون بسار، موضوع «پیش‌بینی حال» را بررسی می‌کند و این سؤال اصلی را بررسی می‌کند: اگر پایان تاریخ و پایان آینده باشد، بعد چه اتفاقی می‌افتد؟

برنامه کنفرانس سال 2023 نمایشگاه گسترش خواهد یافت و شامل اولین نسخه دبی از اجلاس هنر+تکنولوژی کریستیز می شود. این اجلاس رهبران منطقه‌ای و جهانی، مبتکران، هنرمندان و آینده‌نگران را گرد هم می‌آورد تا گفت‌وگوهای معنادار را در مورد تلاقی هنر و فناوری تقویت کنند.

ششمین تکرار اجلاس - و اولین در منطقه - روندهای فناوری را بررسی می کند، از هنرمندانی که فناوری را در فعالیت های خود استفاده می کنند، می شنود و چالش ها و فرصت های فعلی و آینده را بررسی می کند.

آرت دبی 2023 با برجسته کردن نقش مجموعه داران و نیکوکاران در توسعه زیرساخت های فرهنگی منطقه، شامل مجموعه ای از کلکسیونرها و گفتگوهای مدرن سطح بالا خواهد بود که با مشارکت مجموعه دبی، اولین مجموعه هنری نهادی در شهر و برای شهر ارائه می شود. . Art Dubai 2023: The Program در مرکز برنامه غیرانتفاعی آرت دبی، کمیسیون آرت دبی قرار دارد. این پلتفرم از هنرمندان دعوت می‌کند تا در این نمایشگاه آثاری را تولید کنند که از تولیدات هنری هنرمندان داخلی و بین‌المللی حمایت می‌کند.

برنامه کمیسیون های 2023 در فضایی هدفمند برگزار می شود و شامل اجراهای روزانه و تجربیات مبتنی بر غذا است که موضوعات اجتماع، جشن، امید و ارتباط را بررسی می کند.

هنرمندان برجسته شامل Prajakta Potnis (پروژه 88)، راتین بارمن (آزمایشگر)، گونجان کومار (نمایشگاه 320)، Anoli Perera و Tayeba Begum Lipi (امپراتوری حرم) خواهند بود.

این برنامه با همکاری نزدیک با موسسات پیشرو که نقشی محوری در حمایت از هنرمندان و تولیدات هنری در جنوب آسیا ایفا می کنند، توسعه یافته است. شرکاء شامل بنیاد دورجوی بنگلادش با همکاری Britto Arts Trust، بنیاد هنر ایشارا، موزه هنر Kiran Nadar، دوسالانه Kochi-Muziris و بنیاد هنری Samdani خواهد بود. در دومین سال همکاری با نمایشگاه 421، پلتفرم مستقل ابوظبی

منبع: وب سایت آرت دبی

آرت دوبی آرت دوبای مدینه الجمیرا آرت دبی آرت دبی ۲۰۲۳ شیخ محمد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین