کد خبر: 71465 A

اسماء الشبیبی Asmaa Al-Shabibi | لاوری شبیبی Lawrie Shabibi

لذت مجموعه داری جوانانه با آثار ۵۰۰ تا ۱۰ هزار دلاری در لاوری شبیبی Lawrie Shabibi السرکال اونیو

لذت مجموعه داری جوانانه با آثار ۵۰۰ تا ۱۰ هزار دلاری در لاوری شبیبی Lawrie Shabibi السرکال اونیو

گفتگوی اسماء الشبیبی و آندرینا پرز سیسنرو درباره توانمندسازی مجموعه‌داران جوان در لاوری شبیبی

ایران آرت : برای یک بحث روشنگرانه در مورد نسل نوظهور مجموعه‌داران هنری، از گالری بین‌المللی مشهور Lawrie Shabibi دیدن کنید.

 اسماء الشبیبی Asmaa Al-Shabibi ، یکی از بنیان‌گذاران لاوری شبیبی و آندرینا پرز سیسنروس Andreina Perez-Cisnero ، گردآورنده آثار هنری، راه‌های مختلفی را برای تشویق و توانمندسازی مجموعه‌داران جوان در صحنه هنری امروز از طریق یک گفتگوی دقیق و ظریف بررسی خواهند کرد. 

لاوری شبیبی در اتاق تماشای خصوصی خود مجموعه‌ای از آثار را به نمایش می‌گذارد که مخصوص مجموعه‌داران جوانی هستند که مشتاق کاوش و سرمایه‌گذاری در دنیای هنر معاصر هستند. 

آثار هنری استعدادهای در حال رشد و بلوغ را جشن می گیرند و گزینش متنوعی از قطعات را ارائه می دهند که مفاهیم هویت و طنین فرهنگی را در بر می گیرند.

 مجموعه‌ای از آثار مقرون به صرفه، از ۵۰۰ تا ۱۰هزار دلار، مجموعه‌ای از هنرمندان را در رسانه‌های مختلف نقاشی، آثار روی کاغذ، مجسمه‌ها و رسانه‌های ترکیبی ارائه می‌دهد. هر قطعه داستان منحصر به فردی را روایت می کند و از مجموعه داران دعوت می کند تا در سطح شخصی با این هنر درگیر شوند. درک تفاوت های ظریف جمع آوری می تواند دلهره آور باشد. 

Asmaa Al-Shabibi | Lawrie Shabibi

بنابراین، گالری بحث متمرکزی را ارائه می دهد که توسط بنیانگذار اسماء الشبیبی و مجموعه دار آندرینا پرز-سیسنروس رهبری می شود و بینش هایی را در مورد استراتژی های سرمایه گذاری و هدایت بازار هنر ارائه می دهد. هدف این گفتگو توانمندسازی مجموعه‌داران جوان برای تصمیم‌گیری آگاهانه و کشف ذائقه خود در هنر معاصر است.

این گفتگو از ساعت 16 روز 27 ژانویه در گالری لاوری شبیبی در السرکال اونیو دبی آغاز خواهد شد.

السرکال اونیو دبی اسما الشبیبی Asmss alshabibi لاوری شبیبی گالری Lawrie Shabibi آندرینا پرز سیسنروس Andreina Perez-Cisnero
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین