لاوری شبیبی دبی میزبان بیابان معاصر اسمعیل رندال ویکس/ عکس ها

دومین نمایش انفرادی هنرمند پرویی، اسماعیل رندال ویکس Ishmael Randall-Weeks در Lawrie Shabibi نگاه ها را به خود جلب کرده است.

ایران آرت : دومین نمایشگاه انفرادی هنرمند پرویی،اسماعیل رندال ویکس Ishmael Randall-Weeks در لاوری شبیبی گالری Lawrie Shabibi نگاه ها را به خود جلب کرده است.

 «جابه‌جایی‌های بیابانی» Desert Displacements عنوان این نمایشگاه است که نشانه توجه هنرمند به محیط و اهمیت والای زیست بشر است.

در «جابه‌جایی‌های بیابانی »، فرم‌های هندسی با عناصری غنی از تاریخ و استعاره‌ها همگرا می‌شوند - عصای راه رفتن، سنگ‌ها، خط کش‌ها، شاخه‌های زیتون یا شکل شاهین - که همگی در قالب ملیله‌ای از ارجاعات تاریخی در هم تنیده شده‌اند. 

از میراث معماری باهاوس گرفته تا نمادهای هنری فرهنگ‌های پیش از کلمبیا، این قطعات دیدگاه‌های گذشته و آینده را منعکس می‌کنند و تجربه مشترک انسانی را در زمان و مکان برجسته می‌کنند. نمایشگاه دعوتی است برای تأمل در تأثیر شکل و کارکرد در زندگی روزمره ما. 

شایان ذکر است که اسماعیل رندال ویکس در سال 1976 در کوسکو کشور پرو به دنیا آمد. 

علاقه‌مندان می‌توانند تا 9 فوریه 2024 به «جابه‌جایی‌های بیابانی» را در لوری شبیبی گالری ، واحد 21، خیابان السرکال اونیو دبی مراجعه کنند.

کد خبر: 71385
لینک کوتاه: https://www.iranart.news/fa/tiny/news-71385
السرکال اونیو دبی لاوری شبیبی گالری لاوری شبیبی گالری Lawrie Shabibi اسماعیل رندال ویکس Ishmael Randall-Weeks
سایر گزارش های تصویری