کد خبر: 69199 A

تام کروز| سلمان خان| سلمان خان

تام کروز به کپی‌برداری از شاهرخ خان و سلمان خان متهم شد/ عکس

تام کروز به کپی‌برداری از شاهرخ خان و سلمان خان متهم شد/ عکس

تماشاگران فیلم ماموریت غیر ممکن مقایسه کردند که تام کروز یک شیرین کاری جسورانه را از صحنه قطار شاهرخ خان و سلمان خان کپی کرده است.

ایران آرت: پاتان با نقش‌آفرینی شاهرخ خان، موجی از شادی را به ارمغان آورد که رونقی به گیشه بالیوود و دوران خزان آن داد. این اکشن در سال 2023 در سراسر جهان به موفقیت چشمگیری دست یافت و هیاهویی که طرفداران ایجاد کردند بسیار زیاد بود. فیلم از مرز 1000 کرور در باکس آفیس جهانی عبور کرد. یکی از عوامل اصلی فیلم، صحنه شاهرخ و سلمان خان به کارگردانی سیدارت آناند بود. تماشاگران از اتحاد آنها دیوانه شدند و سکانس قطار آنها بازخوردهای متفاوتی دریافت کرد. اکنون کاربران اینترنتی ادعا می کنند که صحنه بدلکاری (ماموریت غیرممکن 7)Mission Impossible 7 از این صحنه خاص الهام گرفته شده است.

 با این حال، بسیاری آن سکانس قطار را ترول کردند و آن را کپی کارتون جکی چان نامیدند. از طرفی طرفداران سوپراستارها از این صحنه دفاع کردند و از آن استقبال کردند. خوب، اکنون کاربران اینترنتی احساس می کنند که هالیوود، این صحنه اکشن با اکتان و هیجان بالا را کپی کرده است. اکنون مردم در اینترنت ادعا می کنند که ماموریت غیرممکن از فیلم مهیج جاسوسی یاش راج فیلمز الهام گرفته است.

به نقل از بالی سیتی، پس از انتشار تریلر ماموریت غیرممکن 7، کاربران اینترنت به سرعت شباهت هایی را با پاتان پیدا کردند. مردم مقایسه کردند که بازیگر تام کروز این شیرین کاری جسور را از صحنه قطار شاهرخ خان و سلمان خان کپی کرده است. مردم در اینترنت شروع به اشتراک نظرات خود کردند. در حالی که شخصی گفت بالیوود باید افتخار کند که هالیوود از آنها الهام می گیرد. برخی دیگر گفتند که ماموریت غیرممکن این صحنه را از یک فیلم هندی کپی کرده است.

Mission-Impossible-7-1

پس از تمام ترول هایی که فیلم در طول اکرانش پشت سر گذاشت، مردم نیز به حمایت از پاتان آمدند. کاربران اینترنت تصور می کنند که اگر ماموریت غیرممکن زودتر منتشر می شد، حجم ترول ها برای پاتان افزایش پیدا می کرد اما حالا کسی چیزی نمی گوید. کاربر دیگری به سیدارت آناند که کارگردانی فیلم را انجام داده است، گفت: لرد آناند باید افتخار کند. دنیای اینترنت اکنون به حمایت از پاتان آمده است.

 

تام کروز شاهرخ خان سلمان خان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین