کد خبر: 67496 A

تام کروز، نیکول کیدمن

تام کروز به خاطر نیکول کیدمن در اسکار ۲۰۲۳ حاضر نشد؟

تام کروز به خاطر نیکول کیدمن در اسکار ۲۰۲۳ حاضر نشد؟

دیلی میل گزارش داده است که کروز برای اجتناب از برخورد با همسر سابقش «نیکول کیدمن» به مراسم اسکار نرفته است.

ایران آرت: تام کروز که به عنوان تهیه‌کننده «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) نامزد اسکار بود، یکشنبه شب این هفته در مراسم اهدای جوایز آکادمی (Academy Awards 2023) حضور پیدا نکرد. «ماوریک» علاوه بر بخش بهترین فیلم، در پنج بخش دیگر نامزد اسکار بود.

«دیلی میل» گزارش داده است که کروز برای اجتناب از برخورد با همسر سابقش «نیکول کیدمن» به این رویداد نرفته است: «تام آنجا نبود چون [کیدمن] حضور داشت، و نمی‌خواست به او برخورد کند.» با این حال برخی دیگر از افراد نزدیک به کروز ۶۰ ساله می‌گویند علت غیبت او «شخصی» نبوده است.

به گزارش ۳۰نما، کروز و کیدمن ۵ ساله دسامبر سال ۱۹۹۰ ازدواج کردند و دو کودک به نام‌های ایزابلا و کانر که امروز ۲۹ و ۲۷ ساله‌اند را به فرزندخواندگی پذیرفتند. بر اساس گزارش‌های غیررسمی، این دو مانند پدرشان عضوی از فرقه ساینتولوژی‌اند.

کروز فوریه سال ۲۰۰۱ از کیدمن درخواست طلاق کرد. از آن زمان گمانه‌زنی می‌شد که امتناع کیدمن از پیوستن به فرقه ساینتولوژی باعث این جدایی شده است. در سال ۲۰۱۳، کروز به مجله «ونیتی فر» گفته بود: «خودش علتش را می‌داند، من هم می‌دانم [که چرا جدا شدیم]. او مادر فرزندان من است، و برایش آرزوی سلامتی می‌کنم. و فکر میکنم بهتر است فراموش‌اش کنیم.»

 

تام کروز

کروز اضافه کرد: «در زندگی مسائلی پیش می‌آید، و تو هر چه به هر شکل ممکن از دستت بربیاید می‌کنی، اما در مقطعی باید با واقعیت بی‌رحمانه روبرو شوی.»

کیدمن اکتبر سال ۲۰۲۱ به «هارپرز بازار»‌ گفت:‌ «شاید کمی نگران شده باشم، اما همیشه سعی می‌کنم تا حد ممکن پذیرنده باشم. ترجیح می‌دهم که در دنیا این‌گونه زندگی کنم.»

کروز در سال ۲۰۰۶ با «کیتی هلمز» ازدواج کرد و پس از به دنیا آوردن یک دختر، در سال ۲۰۱۲ از او جدا شد. کیدمن از سوی دیگر ۱۶ سال است که با «کیث اوربان» خواننده کانتری ازدواج کرده و در مراسم اسکار نود و پنجم با او روی فرش شامپاینی مراسم رفته است.

«ورایتی» از طرف دیگر گزارش داده است که غیب کروز با «جاد اپتاو» در ارتباط است. این تهیه‌کننده ماه گذشته در مراسم اهدای جوایز «اتحادیه کارگردانان» (DGA) به عنوان میزبان چند شوخی با کروز مطرح کرد و گفته می‌شد که مونولوگ «جیمی کیمل» در مراسم اسکار امسال را ویرایش کرده است.

کیمل تأیید کرده است که قرار بوده سه دقیقه از مونولوگ را به کروز اختصاص دهد اما پس از آنکه متوجه شده این بازیگر در مراسم حضور نخواهد داشت این بخش را حذف کرده است: تهیه‌کننده اسکار به «ورایتی» می‌گوید: «ما حدود سه دقیقه از مونولوگ را به «تام کروز» اختصاص دادیم، تا از نقش او در احیای صنعت فیلمسازی تجلیل کنیم. خیلی ناراحت شدیم وقتی چند روز پیش فهمیدیم او حضور پیدا نمی‌کند. جیمی عاشق اوست و واقعاً می‌خواهد از او تقدیر کند.»

اپتاو در مراسم «اتحادیه کارگردانان» با قد کروز شوخی می‌کند و او را «روانی» می‌نامد. کارگردان «این ۴۰ سالگی است» (This Is 40) و «مجرد ۴۰ ساله» (40 Year Old Virgin) علاوه بر این، بدلکاری‌های کروز را «تبلیغی برای ساینتولوژی» خوانده است.

 

تام کروز اسکار نیکول کیدمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین