کد خبر: 69349 A

سریال نیکان| روزنامه کیهان

سریال جدید تلویزیون کیهان را عصبی کرد

سریال جدید تلویزیون کیهان را عصبی کرد

کیهان نوشت: در مجموعه تلویزیونی «نیکان» که در نسخه اولیه‌اش حتی به انقلاب اسلامی هم کنایه زده، برای القای بحران، به جعل تیتر روزنامه کیهان هم پرداخته است و تیتر یک روزنامه مدعی اصلاح‌طلبی را به‌جای تیتر کیهان نمایش داده است!

ایران آرت: روزنامه کیهان از صداوسیما به دلیل جعل تیتر این روزنامه در یکی از سریال‌های تلویزیون شاکی شده است.

به گزارش کیهان، در مجموعه تلویزیونی «نیکان» که در نسخه اولیه‌اش حتی به انقلاب اسلامی هم کنایه زده، برای القای بحران، به جعل تیتر روزنامه کیهان هم پرداخته است و تیتر یک روزنامه مدعی اصلاح‌طلبی را به‌جای تیتر کیهان نمایش داده است!

این روزنامه توضیح داده است: «از شیطنت‌هایی که در این سریال وجود دارد می‌توان به قسمت یازدهم آن اشاره کرد که حدوداً در دقیقه ۴۰، یک تصویر بسته چند ثانیه‌ای از روزنامه‌های یک دکه روزنامه‌فروشی نشان داده می‌شود. در آن تصویر، مخاطب متوجه روزنامه کیهان می‌شود که با تیتر درشت جمله ناقصی را که بخشی از آن زیر یک تکه سنگ رفته نشان می‌دهد: «زنان همچنان مشکل...» آنچه با دیدن این تصویر به ذهن می‌رسد، این است که زنان مشکل جامعه یا حاکمیت هستند! در واقع سازندگان سریال با رندی هرچه تمام‌تر سعی کرده‌اند در بخش‌هایی از این سریال، دیالوگ‌ها و تصاویری را جانمایی کنند که حاوی و انتقال‌دهنده پیام‌های خاصی است. نکته جالب اینکه اصل این تیتر متعلق به روزنامه آرمان ملی است، ولی سازندگان سریال نیکان این تیتر را با کادربندی خاص و ساختن تصویر تازه‌ای که در آن لوگوی روزنامه کیهان و جمله «زنان همچنان مشکل...» دیده شود، جعل کرده‌اند!»

 

روزنامه کیهان سریال نیکان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین