کد خبر: 67951 A

سلبریتی| روزنامه کیهان| اعتراض هنرمندان

کیهان: سلبریتی‌ها به ریختن ماست اعتراض کردند به ریختن خون نه!

کیهان: سلبریتی‌ها به ریختن ماست اعتراض کردند به ریختن خون نه!

روزنامه کیهان نوشته: این روزها پرسش بسیار مهمی پیش آمده؛ چرا سلبریتی‌هایی که به‌خاطر ریختن ماست روی سر یک فرد، آن‌گونه عصبانی شده بودند و شعار «وا انسانا» سر می‌دادند، این روزها در مقابل ریخته شدن خون حمیدرضا الداغی که اتفاقا خودش را برای نجات چند دختر فدا کرد، سکوت کرده‌اند؟!

ایران آرت: کیهان نوشت: اکثر قریب به اتفاق چهره‌های مشهوری که اعتراضات تندی به ریخته شدن ماست روی سر یک فرد نموده بودند، نظری درباره ریخته شدن خون یک جوان بی‌گناه ندارند!

به نوشته روزنامه اصولگرا، عموم سلبریتی‌ها، برده شهرت و سرمایه هستند؛ این گزاره‌ای است که طی سال‌های اخیر درباره خیلی از چهره‌های مشهور هنری و ورزشی در ایران اثبات شده است. تا آن حد که مثلا چشم‌شان را در مقابل قتل‌عام هزاران انسان بی‌گناه توسط آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی می‌بندند، اما همسو با رسانه‌های وابسته به نظام سرمایه‌داری جهانی، موقع جنگ اوکراین ناگهان ژست بشردوستی و ضدِ جنگ بودن می‌گیرند و جوایز جشنواره‌های روس را پس می‌دهند تا خدشه‌ای به اقامت و پاسپورت‌شان وارد نشود! این روزها نیز پرسش بسیار مهمی پیش آمده؛ چرا سلبریتی‌هایی که به‌خاطر ریختن ماست روی سر یک فرد، آن‌گونه عصبانی شده بودند و شعار «وا انسانا» سر می‌دادند، این روزها در مقابل ریخته شدن خون حمیدرضا الداغی که اتفاقا خودش را برای نجات چند دختر فدا کرد، سکوت کرده‌اند؟! 

کیهان در ادامه نوشته است: این سکوت، گزاره «سلبریتی‌ها برده شهرت و سرمایه هستند» را اثبات می‌کند، چون اعتراض به ماست ریختن و مواردی از این دست، نوعی خودشیرینی برای نظام سلطه است اما اعتراض به قتل شهید حمیدرضا الداغی، هیچ سودی ندارد و در جهت منافع سرمایه‌داری جهانی نیست!

 

روزنامه کیهان سلبریتی اعتراض هنرمندان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین