کد خبر: 70500 A

بازیگران| بازیگران ایرانی| دستمزد بازیگران

کیهان: برخی بازیگران دستمزد دلاری، یورویی و ملکی می‌گیرند!

کیهان: برخی بازیگران دستمزد دلاری، یورویی و ملکی می‌گیرند!

کیهان نوشت: بعضی بازیگران اخیرا دستمزد خودشان برای نقش‌آفرینی در آثار را در قالب دلار‌، یورو و حتی زمین و ملک دریافت می‌کنند!

ایران آرت: روزنامه کیهان مدعی شده که برخی از بازیگران سینما دستمزد دلاری و یورویی می‌گیرند.

به گزارش کیهان، طی سال‌های اخیر، از تولیدات سینمایی و بعضی سریال‌های نمایش خانگی، اخبار رسمی و غیررسمی درباره دستمزد بعضی چهره‌های مشهور شنیده می‌شود که گاهی شوکه‌کننده است. این‌که گفته می‌شود، فلان بازیگر برای چند هفته حضور در یک پروژه، دستمزد چهار میلیاردی –اخیرا تا پنج میلیارد تومان هم شنیده شده است- دریافت می‌کنند، یک جنگ اقتصادی آشکار علیه جریان تولید در سینما و تلویزیون است. از این فراتر، بعضی بازیگران اخیرا دستمزد خودشان برای نقش‌آفرینی در آثار را در قالب دلار‌، یورو و حتی زمین و ملک دریافت می‌کنند!

این روزنامه ادامه داده است: خود سینماگرها باید این مسئله را یک تهدید علیه خودشان قلمداد کنند و در درون خانواده سینما، با تبعیض و پرداخت دستمزدهای نامتعارف به چند نفر از بازیگران، مخالفت و مقابله کنند. در این میان، خانه سینما و به ویژه انجمن صنفی بازیگرها می‌تواند نقش مهمی ایفا کند، اما تاکنون نشانه‌ای از تلاش خانه سینما و انجمن صنفی بازیگران در مخالفت با یک تهدید اقتصادی علیه جامعه سینمایی کشور دیده نشده است. بدون تردید تداوم این روند، یک آسیب جدی برای معیشت اکثر عوامل تولید محصولات سینمایی و نمایش خانگی تبدیل خواهد شد.

بازیگران بازیگران ایرانی دستمزد بازیگران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین