کد خبر: 69209 A

لیدی گاگا

انتقاد شدید از لیدی گاگا با چاشنی کنایه؛ تا این حد به پول احتیاج نداری!

انتقاد شدید از لیدی گاگا با چاشنی کنایه؛ تا این حد به پول احتیاج نداری!

تبلیغات جدید لیدی گاگا با انتقاد برخی از هواداران گاگا مواجه شده است. یکی از آن‌ها می‌نویسد: «تا این حد به پول احتیاج نداری.» دیگری می‌نویسد: «بیمه سلامت یکی از حقوق [اولیه] بشر است، نه کالایی برای استثمار به خاطر حرص و ثروت.»

ایران آرت: لیدی گاگا به خاطر همکاری با فایزر با انتقاد روبرو شد. این خواننده و بازیگر سی و هفت ساله سه‌شنبه این هفته در اینستاگرام داروی نورتک او‌دی‌تی فایزر برای میگرن را تبلیغ کرد. کلویی کارداشیان بازیگر تلویزیون سلبریتی دیگری است که با این کمپانی داروسازی همکاری کرده است.

گاگا با انتشار تصویری از خود روی صحنه می‌نویسد: «از کودکی با درد میگرن دست به گریبان بودم. وقتی نورتک او‌دی‌تی ۷۵ میلی‌گرمی را برای اولین بار امتحان کردم، فراموش نمی‌کنم که آرزو کردم زودتر کشفش می‌کردم. به همین دلیل است که به همکاری با نورتک او‌دی‌تی افتخار می‌کنم. در کنار یکدیگریم. اگر آماده‌اید با پزشک مشورت کنید، همین امروز در مورد نورتک او‌دی‌تی سؤال کنید.»

گاگا در بخش دیگری از متن طولانی خود از عوارض جانبی دارو از جمله تهوع و درد معده می‌گوید. در تیزرهای تلویزیونی این دارو گاگا «بیمار واقعی» نامیده شده است.

به گزارش ۳۰نما، این تبلیغات با انتقاد برخی از هواداران گاگا مواجه شده است. یکی از آن‌ها می‌نویسد: «تا این حد به پول احتیاج نداری.» دیگری می‌نویسد: «بیمه سلامت یکی از حقوق [اولیه] بشر است، نه کالایی برای استثمار به خاطر حرص و ثروت.» گروهی از هواداران با این حال از گاگا حمایت کرده و می‌گویند او از مدت‌ها قبل گفته بود که با این درد و سندرم درد اسکلتی-عضلانی مزمن فیبرومیالژیا دست به گریبان است.

گاگا در سال ۲۰۱۸ به توصیه پزشکان ۱۰ روز آخر تور کنسرت‌هایش در لندن و منچستر را کنسل کرد. او در آن زمان با انتشار بیانیه‌ای گفت که از «درد شدیدی» رنج می‌برد.

 

لیدی گاگا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین