کد خبر: 69948 A

ریحانا

ریحانا برای ۵ جایزه می‌جنگد/ نمایش شگفت‌انگیز ستاره پاپ

ریحانا برای ۵ جایزه می‌جنگد/ نمایش شگفت‌انگیز ستاره پاپ

اجرای ریحانا که مجموعه‌ای از بزرگترین موفقیت‌های خود را ارائه کرد و بینندگان را با افشای بارداری دوم خود غافلگیر کرد، او نامزد پنج جایزه امی کرده است.

ایران آرت: جایزه امی می تواند به زودی جای خود را در قفسه ریحانا پیدا کند. نامزدهای جایزه Primetime Emmy 2023 روز چهارشنبه اعلام شد و نمایش نیمه‌وقت Apple Music Super Bowl LVII با بازی ریحانا در مجموع پنج جایزه دریافت می‌کند. یک شاهکار «craaaaazzzyyy» که توسط مجری «Work» جشن گرفته شد.

این اجرا که ریحانا، 35 ساله، مجموعه‌ای از بزرگترین موفقیت‌های خود را ارائه کرد و بینندگان را با افشای بارداری دوم خود غافلگیر کرد، نامزد کارگردانی برجسته برای انواع خاص، کارگردانی موسیقی برجسته، طراحی تولید فوق‌العاده برای تنوع ویژه، برجسته شد. کارگردانی فنی و فیلمبرداری برای یک تنوع خاص و برجسته (Live).

به گزارش مجله آکس، بنیانگذار Fenty Beauty در کنار عکس‌هایی از این اجرا در اینستاگرام نوشت: «5 EMMY NOMZ ». «من از تک تک افرادی که در خلق این خاطرات نقش داشته اند بسیار سپاسگزارم!»

در حالی که بیشتر جوایز به افرادی در کادر تولید اجرا بودند تعلق می‌گیرد، ریحانا و همچنین تهیه‌کننده اجرایی جی-زی در صورتی که سریال برنده ویژه تنوع برجسته (زنده) شود، جایزه‌ای را به خانه می‌برد.

در خلال نمایش نیمه‌ وقت اپل موزیک در اوایل سال جاری، برنده گرمی مجموعه‌ای باورنکردنی را پشت سر گذاشت که با «Bitch Better Have My Money»، «Where Have You Been» شروع شد. «فقط دختری در جهان»، «ما عشق پیدا کردیم»، «پسر بی ادب»، «کار»، «افکار وحشی»، «بریزید»، «همه چراغ‌ها»، «این شهر را اجرا کنید» و «چتر، قبل از اینکه با اجرای پرجمعیت آهنگ موفق او، «الماس» به پایان برسد.

او همچنین اولین زن حامله‌ای بود که در نمایش نیمه‌ تیم بازی کرد.

شریک زندگی ریحانا و پدر پسر 14 ماهه آنها RZA – A$AP Rocky از او در غرفه‌ها حمایت کرد و حتی در حین اجرای خواننده از او فیلم گرفت.

در یک کنفرانس مطبوعاتی که قبل از نمایش بزرگ برگزار شد، RiRi گفت که محدود کردن فهرست آهنگ‌های پربارش به تنها 13 دقیقه «بزرگترین چالش بود.»

او گفت: «این سخت‌ترین بخش بود. تصمیم‌گیری در مورد چگونگی به حداکثر رساندن 13 دقیقه و همچنین جشن گرفتن. «این همان چیزی است که این نمایش قرار است باشد. جشنی برای کاتالوگ من به بهترین شکلی که می توانستیم آن را جمع کنیم.»

در آن زمان، او همچنین فاش کرد که به دنیا آمدن پسرش یکی از دلایل اصلی او بود که تصمیم گرفت به نمایش نیمه‌ تیم بپردازد، زیرا می‌خواست به او نشان دهد که نمایش چگونه است.

ریحانا می‌گوید: «وقتی مادر می‌شوی، اتفاقی می‌افتد که احساس می‌کنی می‌توانی دنیا را به عهده بگیری. می‌توانی هر کاری انجام دهی، و Super Bowl یکی از بزرگترین مراحل دنیاست.» «بنابراین، هر چقدر هم که ترسناک بود… چیزی هیجان‌انگیز در مورد این چالش وجود دارد، و برای من مهم است که امسال این کار را انجام دهم. دیدن این موضوع برای پسرم مهم است.»

ریحانا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین