کد خبر: 1594 A

عکس‌های جدید از همسر بشار اسد

ایران‌آرت: رئیس جمهوری سوریه و همسرش، با جمعی از اسرای تازه آزاد شده از چنگال گروه‌های تروریستی تکفیری در حومه لاذقیه دیدار کردند.

 

به گزارش  تسنیم، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه، خانواده‌های آزاده شده  از چنگال گروه‌های تروریستی را به حضور پذیرفت، گروه‌های تروریستی این خانواده‌ها را در جریان حملات خود به روستاهای حومه لاذقیه در ساحل سوریه ربوده بودند که به مدت سه سال و نیم در دژ تروریست‌ها در ادلب اسیر بودند.

در جریان توافق تبادل با گروه‌های تروریستی، 54 نفر از این افراد آزاد شدند و از طریق گذرگاه «باقلو» در حومه السقیلبیه در شمال حماه تحویل  دولت سوریه شدند.

                                                                 

گروه‌های تروریستی در جریان حمله گسترده خود به روستاهای حومه شمالی لاذقیه در ماه آگوست 2013 ، ده‌ها غیرنظامی را ربودند، غیرنظامیان آزاد شده از اهالی روستای «جبل الترکمان» در حومه لاذقیه هستند که در جریان حملات تروریست‌ها به چندین روستا در جبل الترکمان ربوده شده بودند.

                                                                            

بشار اسد رئیس جمهوری سوریه که اسرای آزاد شده را به حضور پذیرفته بود، خطاب به آنها گفت : ما مدت‌های مدیدی بود که منتظر این لحظه بودیم، از سه سال و نیم منتظر بودیم، حتی یک روز نبود که مردم درباره شما نپرسند، دولت با تمام نهادهایش به دنبال یافتن شما بودند، هدف هر نظامی و هر شهید این بود که شما بازگردید.

 

 

بشار اسد اسما اسد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین