کد خبر: 20269 A

روش عجیبی که قرار است برای جلوگیری از ورود دختران با آرایش مردانه به استادیوم‌ها اجرا شود!

ایران‌آرت: مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دیروز با خبرگزاری مهر گفت و گو کرده و از اقدامات لازم برای انجام چهره نگاری از تماشاگران در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر خبر داده؛ به نظر می رسد این اقدام در راستای جلوگیری از دخترانی است که با آرایش مردانه، ممنوعیت ورود زنان به استادیوم ها را دور می زنند.

حسن کریمی که دی ماه سال گذشته با حکم وزیر ورزش به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی منصوب شد، دیروز شنبه اولین نشست خبری خود را برگزار کرد تا در مورد فعالیت ها و برنامه های در دستور کار این شرکت توضیح دهد.

مدیرعامل شرکت توسعه در بخشی از حرف هایش تاکید کرده: موضوعی که بسیار مورد توجه ما است اینکه بتوانیم به نحوه ورود تماشاگران به ورزشگاه آزادی که بسیار بی نظم است سروسامانی دهیم به گونه ای که افراد بتوانند از منزل بلیت را خریداری کرده و در آرامش و نظم به ورزشگاه بیایند و طبق شماره روی صندلی خود بنشینند. ضمن اینکه تا چهره نگاری هم از آنها انجام شود تا برای افراد ممنوع الورود هم بتوانیم برنامه ریزی داشته باشیم. این بخش از کار جزو تعهدات ماست که باید پیگیری کنیم.

iranart

 

 

 

ورزشگاه آزادی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی حسن کریمی
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    توی تکنولوژی این زمینه از سی ای ای وپنتاگون هم جلوتر هستیم

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین