کد خبر: 21690 A

آمار بالای تن فروشی به اجبار همسر در تهران

ایران آرت : 9 درصد زنان تن فروش نخستین بار با اجبار همسر به تن فروشی روی آورده اند. همچنین 76 درصد زنان تن فروش سابقه فرار از منزل نداشتند.

شادی طلب استاد جامعه شناسی در نشست مشکلات زنان و رفتارهای پرخطر با تمرکز بر تن فروشی در مرکز مطالعات و تحقیقات زنان گفت: اغلب آنها از سن 20 سالگی این کار را آغاز کرده بودند که بعد از 5 سال فعالیت در این کار در سن 25 سالگی قرار داشتند 

او افزود: همچنین نخستین ازدواج دائم آنها بین سنین 15 تا 18 سال بود. 11 درصد ازدواج دائم، 42 درصد مجرد، 39 درصد مطلقه و 44 درصد بیوه بودند.

او درخصوص سطح تحصیلات زنان تن فروش گفت:6 درصد بیسواد و 14 درصد مدرک بالای دیپلم داشتند که این موضوع یک هشدار جدی است.

ین جامعه شناس درخصوص مشتریان زنان تن فروش بیان کرد:اکثر این زنان گفته بودند که مشتریان هوس باز آنها بین سنین 30 تا 50 سال هستند و نیمی از آنها متأهل هستند. 25 درصد مشتریان مجرد، اغلب دارای تحصیلات عالی و 80 درصد شاغل و جزو گروه های پردرآمد هستند.

شادی طلب درخصوص روش های جذب مشتری توسط زنان تن فروش افزود:روش جذب آنها در ابتدا از کنار خیابان بود اما پس از مدتی فعالیت 42 درصد از طریق روابط اجتماعی، 22 درصد کنار خیابان و 25 درصد از طریق تماس تلفنی مشتریان خود را جذب می کردند. بسیاری از مشتریان این زنان را به خانه می بردند زمانی که همسرشان خانه نبوده است.

وی ادامه داد:تعداد مشتریان این زنان در طول هفته 9 نفر بود و عمده مشتریان از شمال و مرکز شهر بودند.

 

 

رابطه جنسی خیانت مرد به زن تن فروشی
نظرات خوانندگان
  • مرد
    پاسخ

    من یک جوان 35 ساله هستم که سال 96 پس از 6 سال زندگی مشترک متوجه شدم همسرم بهم خیانت می کند، از زمانی که به ایشان شک کردم تا زمانی که همه چیز رو مطمئن شوم تقریبا 2 ماه به طول انجامید. روز 10 اسفند 96 ایشون رو در برج یادمان آزادگان کرج در دفتر مردی تنها گرفتم اما متاسفانه به قدری دلهره و ناراحتی داشتم که اصلا به فکر تماس با پلیس 110 نشدم، و پس از برسی کیف و تلفن همراهش مدارک بسیاری دال بر داشتن روابط نا مشروع با افراد متفاوت را پیدا کردم، دو اشتباه بزرگ مرتکب شدم، اول اینکه به خودش همه چیز رو گفتم، وقتی شکایت نامه رابطه نامشروع رو دید، ازش عکس گرفته بود و برای اون پیره مرد فرستاده بود!
    دوم اینکه به اصرار خانواده ام وکیل نگرفتم، لذا می گفتند فقط طلاقش بده بره!!
    همان شب ایشان اعتراف کردند که با فردی که من بهش مشکوک بودم در ارتباط بودند، گریه کردن و به من گفتن برو فلانی رو بکش! من اگر جای تو بودم تکه تکت می کردم! اون زندگی ما رو نابود کرد! از خدا خواستم تو نفهمی امشب من توبه کنم!
    خیلی مسائل رو بازگو کردند، البته بعدا زیر همه حرف ها زدند. که آقای فلانی فکر کرده بود که می خواستین طلاقم بدین! و خانواده ایشون کاملا در جریان روابط دخترشان با مردان بودند و فقط من نمی دانستم!!
    از مسائل خصوصی خانوادگی شان به همسر سابقم گفته بودن، در مورد لیزر موهای زاید بدن دختر و خانومش گفته بود، تا گاو صندوق بزرگ منزل پدریشان که به اندازه یک اتاق است!! آیا این حرف ها رو من از خودم در آوردم؟ من از کجا باید بدونم داماد اون پیره مرده چطور آدمیه یا اینکه زنش کجا موهای زاید بدنشو زده؟ یا اینکه پدرش فقط پسر کوچیکه رو به اتاق گاو صندوق راه می ده؟؟؟
    پیامک های دستورانه آن مرد مانند " ببینمت" این پیامک همکاری هست؟؟؟
    یا پیامک "آخ جوووووووووووووووون" اون خانم؟؟ قاضی می فرماید رابطه کاری بوده؟؟؟
    آخه 300 بار تماس کاری در یک ماه؟؟ آقای قاضی آیا زنه شما و یا دختر شما هم اگر این رابطه رو داشت باز هم می گفتید کاری بوده تماس ها؟؟؟؟
    بعدش هم اون آقا از آشناهای قدیمی بودند که من بهتر می دونستم دزد ناموس هست، و از ابتدا به همسر سابقم هشدار داده بودم، حتی سال 92 با ایشان تماس گرفتم و گفتم دیگه نه برای هانومم کار بیار نه تماس بگیر!!!!
    اما متاسفانه روابط پنهانی ادامه داشته و من چون خودم کج نمی رفتم اصلا شک نکردم!
    بعد که همه چیز رو فهمیدم و به اون آقا گفتم، اون آقا بهم گفت من همه جا آشنا دارم هیچ غلتی نمی تونی بکنی!
    روزی که رفتم دادسرا، رییس دفتر منو از دفتر انداخت بیرون! در صورتی که اصلا حرفی نزده بودم، بعد توی پرونده لیست تماس های پیره مرده رو گذاشته بود زیر!!!!!
    بعدش قاضی گفت عکس و فیلم بیار اینها مدرک نیست!!!!
    جالب است بدانید در زمان طلاق از من تعهد محضری خواست که دیگر پیگیر پرونده رابطه نامشروع من نشوی!!!
    زمانی که من مهریه ایشان را کاملا پرداخت کرده و طلاقشان دادم، ایشان از من بابت افترا شکایت کرده!!!!
    و قاضی من را مجرم شناخته و برایم حکم شلاق بریده !!!!! باید بزنید، من باید شلاق بخورم که در 6 سال زندگی و 4 سال دوستی نفهمیدم با یک فاحشه زندگی می کنم، این سزای یک مرد احمق است! که زنش را در جامعه رها می کند و به او اعتماد می کند!
    عجب قانونی! زن شوهر دار مشروع است شب و نیمه شب با مردان متاهل پیامک "جووووووووون" بدهند، من افترا زن شدم؟
    از قاضی خواسته بودم تا ریز واریزی های بانکی ایشان را مشاهده کند تا ببیند چرا این افراد این مبالغ را برایش ریختن! 20 میلیون؟؟؟؟ 8 میلیون؟؟ ویلای شمال 160 میلیونی!
    خیلی از این پول ها بیشتر! متاسفانه اینقدر وضع جامعه خراب است که قضات دستور دارند زیاد داخل این مسایل نشوند! پس چه کسی حق ضایع شده من را باید بگیرد؟؟؟
    واقعا این انصاف است؟ این چه دادگاهیست؟ این چه عدالتیست؟


  • هادی
    پاسخ

    نباید طلاق میدادیش و میزاشتی توی خونه و دست و پاهاش رو می‌بستیم و مثل یک برده باهاش برخورد میکردی .کاری میکردی روزی هزار بار آرزوی مرگ کنه .اینجوری به حقت میرسیدی و گرنه اینجا ایرانه آشنا یا پارتی نداشته باشی مقصر هستی .

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین