کد خبر: 25133 A

واکنش رضا رشیدپور به درخواست جناب‌خان / عکس

واکنش رضا رشیدپور به درخواست جناب‌خان / عکس

ایران آرت: رضا رشیدپور با قدردانی از رامبد جوان و جناب‌خان که به فکر حل مشکلات مردم هستند، بیان کرد که آماده هست تا به معضل صیادان ایرانی در خلیج فارس رسیدگی کند.

به گزارش خبرآنلاین، رضا رشیدپور در پی درخواست جناب خان برای پیگیری مشکلات صیادان ایرانی در خلیج فارس در اینستاگرام نوشت: «از محمد بحرانی عزیزم ممنونم، محمد جان دمت گرم که درد هم وطنت برات مهمه و از هر فرصتی حتی در قالب عروسک استفاده می کنی تا جان کلام مردم رنج دیده رو به بالاتر ها برسونی.

از رامبد جوان گل هم سپاسگزارم بابت تلاش و مهربونی‌اش. خیلی وقته بهش قول دادم که مهمون خندوانه بشم و حتما به زودی اطاعت می‌کنم. درخواستی که از حالا خورشید داشتین رو هم با کمال میل و افتخار انجام می دم که اصلا وظیفه منه. همین دیروز جنوب بودم. پای حرف خیلی از صیادها نشستم. تلخ بود گلایه هاشون. خیلی تلخ. امیدوارم پاسخ قانع کننده ای وجود داشته باشه. بازم دمت گرم جناب خان.»

18-8-26-115514Untitled

 

رضا رشیدپور رامبد جوان جناب خان
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    <b>حضرات از زندگی های ................... فلان تان معلومه که شما ......... نمی توانید مدافع حق و حقوق مردم و کشور باشید .. پس ادعای بی مورد نکنید و از آب گل آلود ماهی های مربوط تان را نگیرید. و از این عوام فریبی استفاده نکنید. یادتان باشد در همه امور خوبان اندک اند و آنها باید در همه امور حتی نقد و انتقاد سر باشد که به واسطه ... بازی های شما اکثرا در حاشیه اند امکانی برای حضور ندارند. باز همین حد برای تلنگری برایتان کافیست.</b>

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین