کد خبر: 30977 A

ببینید: رقص و پایکوبی سربازان و واکنش سردار کمالی به این اتفاق

ایران آرت: طی روزهای گذشته ویدیویی از چند سرباز در فضای مجازی منتشر شده که در حال نواختن ساز و شادی هستند. این ویدیو که در روزهای گذشته بسیار دیده شده و در فضای مجازی دست به دست می‌شود واکنش‌های مختلفی به همراه داشت و بسیاری از افراد ابراز نگرانی کردند که احتمالا این سربازان توبیخ و یا با اضافه خدمت سربازی روبرو خواهند شد. اما واکنش رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به این اتفاق قابل توجه بوده است.

به گزارش ایسنا، سردار کمالی در یک استوری اینستاگرامی در واکنش به انتشار این ویدئو، نوشت: ان‌شاءالله سربازان وطن همیشه شاد و دلخوش و سرزنده باشند.

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: عده‌ای گلایه‌مند هستند و خودشان دست در دست دشمن باعث نفاق بین یگان‌ها هستند.

سردار کمالی نوشت: یک کلیپ ساده شادی از سربازان که حتما در هر جایی صورت می‌گیرد اما فیلمش پخش نمی‌شود. فکر کنید جوان خودتان است! حق شادی ندارد؟ دشمن‌شادکن نباشیم.

سربازی سرباز
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    درود و عرض ادب
    ضمن تقدیر و تشکر از این بزرگوار "انشالله این رویه سردار ادامه داشته باشه و بقیه دوستان هم به تبعیت از ایشون خواستار شادی و رفاه مردم عزیز کشورمون باشن و سعه صدر بیشتری داشته باشن
    ایام به کام
    یا حق

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین