کد خبر: 38446 A

ازدواج سردار آزمون/ عکس

ازدواج سردار آزمون/ عکس

ایران آرت: سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد به زودی ازدواج خواهد کرد. البته این خبر برای طرفداران سردار که او را در فضای مجازی هم دنبال می‌کنند، زیاد هم تعجب‌آور نیست چراکه سردار و همسر آینده‌اش مدت‌هاست عکس‌های دو نفره خود را به اشتراک می‌گذارند و به یکدیگر عشق می‌ورزند.

در فضای مجازی خبر پیچیده که سردار آزمون با آناهیتا کریمی ازدواج می‌کند و خانم کریمی همان دختری است که مدت‌هاست در استوری‌های عاشقانه سردار دیده می‌شود و سردار هم حضور در پررنگی در صفحه اینستاگرام او دارد.

گفتگویی که سردار آزمون با خبرگزاری ایلنا داشته و در آن در مورد ازدواجش خبر داده است را در ادامه می‌توانید بخوانید.
 

اول از همه برویم سراغ گلی که در ثانیه 11 وارد دروازه اورنبورگ کردی. اجازه می‌دادی بازی شروع می‌شد و بعد گل می‌زدی سردار.

گل جالبی بود و همیشه در ذهنم می‌ماند. مربیان ما بازی حریف را آنالیز کرده و نکته‌هایی را به ما گوشزد کردند. یکی از آنها اعتماد به نفس بالای هافبک دفاعی اورنبورگ بود. به ما گفتند او به دلیل همین اعتماد به نفس، امکان دارد اشتباه کند و توپ را لو بدهد. ما هم در همان آغاز بازی روی او فشار آوردیم و نتیجه‌اش توپ‌ربایی و پاسی بود که هم‌تیمی‌ام به من داد و دروازه اورنبورگ را بغل پا باز کردم. این گل را با برنامه زدیم و می‌دانستیم که می‌شود از این راه به دروازه اورنبورگ رسید.

در نقل و انتقالات تابستانی انواع و اقسام اخبار درباره آینده تو منتشر شد. یک روز بحث لیورپول بود و روز دیگر لاتزیو. در این باره واضح صحبت می‌کنی؟

اگر پیشنهادی آمده باشد، قطعا باشگاه از آن خبر دارد. واقعا نمی‌دانم بین باشگاه‌ها چه اتفاق‌هایی افتاد و چه مذاکره‌هایی انجام شد. من اگر هم در جریان باشم حرفه‌ای نیست که ریز آن را بگویم.

با این حرف‌ها یعنی قصد داری در زنیت بمانی؟

هنوز هیچ چیز معلوم نیست. فعلا با زنیت قرارداد دارم و باید ببینم چه می‌شود. در این فوتبال هزار و یک اتفاق می‌افتد و امیدوارم هر چه صلاح است برای من رقم بخورد.

شنیده‌ام که می‌خواهی ازدواج کنی. درست است؟

99 درصد امسال ازدواج می‌کنم. البته اگر خانواده عروس جواب بله را بدهند.

چه شد این تصمیم را گرفتی؟

این تصمیم می‌تواند خیلی به من کمک کند. هم به خودم و هم به فوتبالم. در یک سال اخیر و به عقیده خودتان و کارشناس‌ها خیلی پیشرفت داشتم و مطمئن باشید اگر ازدواج کنم می‌توانم بیشتر از اینها هم اوج بگیرم.

photo_2019-06-09_19-25-43

سردار و آناهیتا کریمی (نفر پنجم سمت راست) در رستوران

اکثر بازیکنان بزرگی که تا سن و سال بالا به فوتبال ادامه داده‌اند، در جوانی ازدواج کرده‌اند و این می‌تواند یک تصمیم مهم برای تو باشد.

باور کنید اینجا بازیکنان بزرگ در سن و سال من 2 تا بچه هم دارند و از زندگی‌شان خیلی هم راضی هستند.

این تصمیم شاید باعث شود از فضای مجازی هم رها شوی و فکرت را فقط روی فوتبال بگذاری. اینطور نیست؟

بحث فضای مجازی یک بحث مفصل است. ما در ایران راه استفاده از فضای مجازی را نمی‌دانیم و نمی‌توانیم به بهترین شکل از آن سود ببریم. در فضای مجازی، خیلی‌ها بی‌دلیل فحش می‌خورند و ناسزا می‌شنوند. فحاشی کار زشتی است که خیلی راحت در فضای مجازی می‌بینیم و کسی هم مقابل آن نمی‌ایستد. طرف از خواب که بیدار می‌شود، هنوز دست و صورتش را نشسته وارد اینستاگرام می‌شود و به هر کس که دوست دارد فحش می‌دهد. معنی فضای مجازی این نیست که هر وقت، هر کس خواست فحش بدهد. ما باید فرهنگ استفاده از فضای مجازی را یاد بگیریم.

photo_2019-08-01_12-22-07

آناهیتا کریمی در کنار پرستو صالحی

 

ازدواج سردار آزمون
نظرات خوانندگان
  • السا
    پاسخ

    ای کاش انسان برای خود زندگی خوب بسازد
    خوشحالم تو واقعا پسر خوبی با تو افتخار می کنم

  • رها
    پاسخ

    خوبه!

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین