کد خبر: 41254 A

همدردی خانم بازیگر با خانواده‌های آزارگران جنسی

همدردی خانم بازیگر با خانواده‌های آزارگران جنسی

ایران آرت: ریس ویترسپون با اعضای خانواده آزارگرانی که در جنبش #من‌هم افشا شدند، ابراز همدردی کرد.

این بازیگر و تهیه کننده در مورد سریال جدید تلویزیونی اپل خود با عنوان "نمایش صبحگاهی" صحبت می‌کرد که در مورد یک برنامه خبری است که درگیر یک رسوایی آزار جنسی می‌شود و توضیح می‌دهد که چرا مهم است جنبش #metoo را از زوایای مختلف درنظر بگیریم.

ویترسپون به هارپرز بازار گفت: "ما به‌عنوان هنرمند، سعی می‌کنیم که ذرهای از انسانیت در هر بحرانی پیدا کنیم و ذهن مردم را باز کنیم تا همه وجوه یک موضوع را ببینند".

وی افزود: "شخصی که تمام زندگی خود را از دست داده، خانواده‌اش را، حرفه‌اش را، این چه معنی می‌دهد؟ جنبش#من‌هم از همه جهات بسیار احساسی بوده است. یادم است که با زنان صحبت می‌کردم و آنها در آغوشم گریه می‌کردند. من حتی نمی‌توانم تصور کنم که چطور می‌توان همسر یا فرزند یکی از این افراد آزارگر افشا شده بود".

به گزارش ایندیپندنت، ستاره فیلم "دروغ‌های کوچک بزرگ" درباره‌  خود متجاوزان گفت، پرسش اصلی که افراد باید بپرسند این است: "پشیمانی کجاست؟ آن‌ها قرار است چگونه رفتار کنند؟ ما در ادامه این فصل از سریال با همه این پرسش‌ها سر و کار داریم".

جنیفر آنیستون تهیه کننده اجرایی این سریال به همراه ویترسپون است؛ این دو نفر همدیگر را ۲۰ سال پیش در سر صحنه سریال دوستان ملاقات کردند.

 

ریس ویترسپون بازیگر زن آزار جنسی خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین