کد خبر: 57571 A

پولدارترین مانکن جهان زیر تیغ شدیدترین انتقادها

پولدارترین مانکن جهان زیر تیغ شدیدترین انتقادها

وقتی میکاپ آرتیست کایلی جنر برای درمان به پول احتیاج داشت کاربران انتظار داشتند خانم مدل خودش مبلغ مذکور را بپردازد ولی او کمپینی راه‌اندازی کرد تا مبلغ از طریق کمک هوادارانش جمع‌آوری شود.

ایران آرت: کایلی جنر در حال بحث در مورد GoFundMe  است… او می‌گوید که فقط سعی داشته به یک دوست قدیمی کمک کند تا قبض پزشکی‌اش را بپردازد و هدفش خوشحال کردن خانواده او بوده است.

مدل میلیاردر روز دوشنبه پس از انتقادها برای تبلیغ GoFundMe برای میکاپ آرتیستش ساموئل راودا که تصادف کرده و برای عمل جراحی به پول نیاز دارد، سکوتش را شکست. بسیاری از افراد از او که به خاطر تنها 5000 دلار دیگران را وادار به کمک‌های مالی می‌کرد انتقاد کردند.

کایلی جنر می‌گوید او دیگر رابطه شخصی با سام (میکاپ آرتیست)  ندارد و با آریل (دوستش) تماس گرفت تا بفهمد چه اتفاقی برای او افتاده است. کایلی می‌گوید وقتی از تصادف سام مطلع شد ، به سراغ GFM وی رفت و دید که هزینه درمانش 6000 دلار است.

به نقل از گیتی تودی کایلی می‌گوید برای آگاهی بیشتر افراد از این لینک پیوند GFM را در استوری قرار داده است. خانم مدل می‌گوید این چیز خوبی است و او نمی‌داند چرا مردم برداشت اشتباه از این کار دارند.

او می گوید خانواده سام از طریق آریل با او ارتباط برقرار کرده‌اند و آنها "از همه کمک‌های مالی، دعاها و عشق به سام بسیار قدردانی می‌کنند."

 

کایلی جنر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین