کد خبر: 59541 A

ماجرای ازدواج خانم بازیگر با یک درخت

ماجرای ازدواج خانم بازیگر با یک درخت

ایران آرت: نزدیک به ۱۵ سال قبل شایعه شد آیشواریا رای، بازیگر مشهور هندی، پیش از ازدواج با آبیشک باچان – پسر آمیتا باچان – در سال ۲۰۰۷، مجبور شد با یک درخت ازدواج کند.

این اتفاق، که خبرش در نوامبر سال ۲۰۰۶ در روزنامه دی‌ان‌ای هند منتشر شد، از قرار معلوم به این دلیل رخ داده بود که آیشواریا یک "مانگلیک / maanglik" است (کسی که سیاره ی ماه تولدش مریخ است که در طالع بینی هندی نحس محسوب می شود)، بنابراین برای آنکه لطمه ای به سلامت و طول عمر همسر آینده اش وارد نشود، او مجبور شد ابتدا با یک درخت ازدواج کند.

با این حال او با هر درختی هم نمی توانست ازدواج کند. بر اساس مطلبی که در نوامبر ۲۰۰۶ در روزنامه هندوستان تایمز منتشر شد، آیشواریا برای از میان بردن نحسی ناشی از مانگلیک بودنش باید با یک انجیر معابد یا درخت موز ازدواج می کرد. البته ازدواج با یک بت نقره یا طلای ویشنو، دومین ایزد از ایزدان سه گانه ی هندو، هم همان اثر را داشت.

به نقل از روزیاتو، یک طالع بین به نام چاندراسگکار سوامی هم به این روزنامه گفته بود: "آبیشک و آیشواریا به پیشنهاد من به شهر مقدس واراناسی رفتند. به هر دو خانواده توصیه کردم این کار را در معبد باستانی شیوا انجام دهند."

این شایعه هرگز فراموش نشد و در طول این سال ها هر از گاهی خبر یا اتفاقی آن را دوباره بر سر زبان ها انداخته و نقل محافل کرده است.  خانواده باچان هم همواره این شایعه را رد کرده اند.

بازیگر زن آیشواریا رای خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین