کد خبر: 65735 A

خیابان میرداماد، تهران، تیراندازی در تهران، دزدی مسلحانه

تیراندازی در خیابان میرداماد تهران/جزییات

تیراندازی در خیابان میرداماد تهران/جزییات

ایران آرت: فارس خبر داد: ساعتی پیش دو موتورسوار دو ترکه در بلوار میرداماد تقاطع تبریزیان به فردی حمله می‌کنند که با خود دلار به همراه داشته است.

این سارقان مسلح بوده و با شلیک قصد ربایش کیف حاوی دلار را می‌کنند که تیر به این فرد اصابت کرده اما سارقان نمی‌توانند کیف حاوی دلار را بربایند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح این خبر بیان کرد: در ساعت ۱۴:۳۵ روز جاری برابر اعلام مرکز فوریت های ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در خیابان میرداماد سریعاً نزدیکترین واحد به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه ماموران سریعا در محل حاضر شدند افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند ۴ سارق قصد سرقت کیف حاوی دلار را داشتند با مقاومت صاحب کیف با سلاح گرم اقدام به زخمی کردن وی کرده‌اند و سارقان با مشاهده خودروی پلیس با دو موتورسیکلت خود با سرعت از محل متواری شدند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به ناکام ماندن سارقان در سرقت کیف حاوی دلار خاطرنشان کرد: تحقیقات برای کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد و تحقیقات پلیس برای دستگیری سارقان در جریان است.

 

تهران خیابان میرداماد دزدی مسلحانه تیراندازی در تهران
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    الان اگه زورگیری از یک زن حتی با یک ناخن گیر هم شده بود تا حالا گرفته‌ بودن دادگاهی هم کرده بودنش، مثل زورگیر اتوبان نيايش، ولی الان چون قربانی مرد هستش، با اینکه گلوله خورده ، زورگیری رو بی‌خیال شدن , الان ۱۶ روز گذشت و سکوت خبری محض در این خصوص، چون قربانی مرده ارزش خبری نداری ،نه؟

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین