کد خبر: 68554 A

قیمت مرغ

قیمت مرغ 73 هزار تومان است؛ گرانتر نخرید

قیمت مرغ 73 هزار تومان است؛ گرانتر نخرید

ایران آرت: همشهری آنلاین نوشت: در مورد علت گرانی مرغ در خرده‌فروشی‌ها و قصابی‌های سطح شهر با مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی صحبت کردیم. مسعود امراللهی در ابتدا کمبود در بازار مرغ را رد کرد و به همشهری آنلاین گفت: الان وضعیت بازار به لحاظ عرضه خوب است و دو سه روز است که ورودی به تهران بالا رفته و مشکلی در بخش تامین و عرضه مرغ نداریم.

امراللهی در مورد قیمت مرغ هم بیان کرد: قیمت‌ها رو به کاهش است و به قیمت مصوب که ۷۳ هزار تومان است نزدیک است و سعی ما بر این است که در چند روز آینده هم با تشدید نظارت‌هایی که در حال انجام است قیمت مرغ به قیمت واقعی برگردد.

این صحبت‌ها در حالی است که در حال حاضر هر کیلو مرغ تازه در سطح شهر تا ۱۱۰ هزار تومان هم به فروش می‌رود. امراللهی در این باره گفت: ما مرغ ۱۱۰ هزار تومانی ندیدیم و اگر مردم مرغ‌فروشی و قصابی‌ای را دیدند که مرغ را به قیمت بالای نرخ مصوب ۷۳ هزار تومان عرضه می‌کند حتما با ۱۲۴ تماس بگیرند و موضوع را گزارش کنند چون این امر تخلف و گرانفروشی محرز است و ما صددرصد با آن برخورد خواهیم کرد.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی با بیان اینکه ما برخورد با گرانفروشی را فقط منوط به توزیع‌کنندگان و بازار نکرده‌ایم، گفت: اولویت ما برخورد با حلقه‌های اولیه‌ تامین مرغ است، بر این اساس بازرسین ما در حال رصد کل زنجیره تولید مرغ هستند و اگر در واحدهای تولید جوجه یک‌روزه، یا در بخش پرورش مرغ زنده و همچنین کشتارگاه‌ها گرانفروشی‌ای رخ دهد به شدت با متخلفین برخورد می‌کنند.

قیمت مرغ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین