کد خبر: 68942 A

هانیه توسلی| ازدواج هانیه توسلی| عکس هانیه توسلی

جشن تولد ۴۴ سالگی هانیه توسلی در فضایی غریبانه | هانیه توسلی و ازدواج؟

جشن تولد ۴۴ سالگی هانیه توسلی در فضایی غریبانه | هانیه توسلی و ازدواج؟

تصویر جشن تولد غریبانه هانیه توسلی و پست‌هایی که این بازیگر به تازگی در فضای مجازی منتشر کرده، هواداران او را نگران کرده و البته بحث پیرامون ازدواج او را دوباره داغ کرده است.

ایران آرت: در دهه هشتاد هانیه توسلی با فیلم «شام آخر» و همچنین با سریالی با نام «وفا» به علاقه مندان فیلم و سریال در ایران شناخته شد. هانیه توسلی در فیلم «شام آخر» در کنار محمدرضا گلزار و کتایون ریاحی بازی کرد. هانیه توسلی توانسته در سه دهه مختلف، هشتاد، نود و دهه هزار و چهارصد، شهرت خود را حفظ کند. سریال های گیسو، زخم کاری و آکتور از جدیدترین سریال های هانیه توسلی است. هانیه توسلی یک سال است که در اثری حضور نیافته و بازی نکرده است.

هانیه توسلی از بازیگری فاصله گرفته و گفته فعلا دوست ندارد در اثری به ایفای نقش بپردازد و مشخص نیست که این دوری تا چه زمانی ادامه پیدا کند.

البته هانیه توسلی پیش از این فاصله خودخواسته، در مجموعه آکتور بازی کرده است. سریالی به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی که هم اکنون در شبکه نمایش خانگی در حال نمایش است. البته نقش نازی با بازی او فعلا به پایان رسیده و مشخص نیست که آیا در ادامه داستان باز هم دیده می شود یا خیر.

با این حال، او به تازگی تصویری از جشن تولد خود منتشر کرده است. عکسی جالب که اکنون در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.

او در حاشیه این تصویر نیز نوشت: «آرزوهایم را براورده کن خدای بزرگ آمین»

hanetavasoli (1)

دلیل ازدواج نکردن هانیه توسلی چیست؟

تصویر جشن تولد غریبانه هانیه توسلی بار دیگر بحث ها پیرامون مجرد بودن و ازدواج نکردن خانم بازیگر را افزایش داده است. هانیه توسلی 44 ساله شده و هنوز مجرد است. برخی از هواداران او نوشته اند با توجه به پست های این بازیگر در ماه های اخیر نگران افسرده شدن او هستند و فکر می کنند او نیاز به یک تغییر در زندگی اش دارد.

در فضای اینترنت و فضای مجازی شایعات مختلفی درباره ازدواج هانیه توسلی منتشر شده است؛ از ازدواج با مرد آمریکایی تا ازدواج با محمدرضا گلزار و... که هیچ کدام صحت ندارد و این بازیگر هنوز ازدواج نکرده است.

کاربری درباره ازدواج نکردن هانیه توسلی نوشته: «کی از ازدواج بدش میاد؟ ولی خب مهم اینه که ازدواجت چطور باشه. واسه همینه هانیه رفته تو دنیای خودش و با گربه هاش خوشحاله» 

محمدرضا گلزار و هانیه توسلی - عاشقانه - گیسو

ماجرای گربه خبرساز هانیه توسلی 

هانیه توسلی بازیگر کشورمان درپی مردن گربه‌اش متنی را در اینستاگرامش منتشر کرد که با واکنش های مختلفی همراه شد.

وی با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اش نوشت: «بخواب مامان جان.بخواب تنها دلخوشیم.بخواب شیرین عسلم.منو ببخش.دیگه آرزویى ندارم.دیگه هیچى نمى خوام از خدا.دیگه بى حس شدم.دیگه تموم شدم.فقط منتظرم که زودتر بیام پیشت.همین.»

13960809000016_PhotoL

این ابراز احساسات هانیه توسلی واکنش‌های گسترده‌ای را در فضای مجازی به همراه داشت. برخی مخاطبان در قسمت نظرات صفحه وی نوشتند:

- احسان علیخانی سال دیگه هانیه توسلی رو دعوت میکنه ماه عسل میپرسه اون مرحوم لحظه آخر چی گفت؟

- من اگه بمیرم ننم اینجوری واسم متن نمی‌نویسه.

- راستی بیو(مشخصات) پیجت نوشتی حامی انسانیتی ولی از گربه ها حمایت میکنی و برای انسان ها آرزوی مرگ میکنی

- مراسم تدفین کجاست.فکر کنم اینجور که از پستش مشخصه قبر دوطبقه سفارشی واسه خودشو نغمه جانش مهیا باشه.

- خانم توسلی غم بزرگیه. امیدوارم زودتر این لحظه ها و روزها واستون بگذره.

- گلچین روزگار عجب خوش سلیقه است.

- گربه های محل ما از وقتی شنیدن قضیرو دارن خودکشی دست جمعی میکنن!

- خاک تو سر من که هنرمند مملکتم تویی...

- قبول دارم مرگ حیوون خونگی غم انگیزه ولی دیگه نه انقدر.

- خانوم توسلی هرچقدم گربتون عزیز باشه براتون درست نیس ک بگید دیگه تموم شد همه چی براتون شما باید خیلی قوی باشید.

- گربه ها فردا شب با بازوبند مشکی میرن سر سطل آشغالا.

- واقعا واسه هنرمندی مث شما متاسفم باعث تاسفه که هنرمند کشورم اینجور فرهنگی داره.

- جاهلیت مدرن.

-اخه چرا شما شدین الگو فرهنگی جامعه؟

عکس: سلفی هانیه توسلی با گربه‎اش «نغمه»!

هانیه توسلی بازیگری را کنار گذاشت

هانیه توسلی، بازیگر سینما، تئاتر و سریال‌های نمایش خانگی، با انتشار متنی اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی در فیلم، سریال یا تئاتری حضور پیدا نخواهد کرد.

خانم توسلی نوشته است: «راستش من فعلا قرار نیست بازی کنم.

حالم خوش نیست.

نه تئاتری در‌ کاره نه فیلمی نه سریالی.

تئاتری رو در مرداد ۱۴۰۱ قرارداد بسته بودم برای اجرا در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۲، که با توجه به شرایط جامعه و حال روحی خودم عذرخواهی کردم.

صحبتی هم برای حضورم در ادامه نقشم در زخم کاری کردن با من که اونم عذرخواهی کردم.و گفتن زمان داریم و باز فکر کن. همین.

وضعیت فعلی من همینه.نمیدونم تا چه زمانی.ولی بهرحال این روزها اگه خبری دیدین که مربوط به حضور من به عنوان بازیگر در کاری بود،اون خبر درست نیست.

به امید روزهای بهتر.

هانیه توسلی»

 

IMG_20230403_081520_141

 
هانیه توسلی: به من تعرض شد

فروردین سال گذشته کمیته‌ای پنج نفره شامل هانیه توسلی، ترانه علیدوستی، سمیه میرشمسی، غزاله معتمد و مارال جیرانی جهت بررسی سوء رفتارهای جنسی در سینما تشکیل شد.

آن‌ها نماینده بیش از ۸۰۰ زن سینماگر شدند که طی بیانیه‌ای اعلام کردند: «هرگونه خشونت، آزار و باج‌گیری جنسی در محیط کار از نظر ما محکوم است و برای توقف آن خواستار عواقب قانونی جدی برای متخلفان هستیم.»

اکنون پس از ۴ ماه، هانیه توسلی در گفت‌وگو با روزنامه شرق، درباره موضوع آزارگری در سینما، کمیته پنج نفره و کمپین ۸۰۰ زن سخن گفته است. گزیده صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید:

** خانه سینما یک شورای صیانت دارد و قاعدتا اگر کسی مشکل حادی برایش پیش می‌آمد، به آنجا مراجعه می‌کرد و شکایتش را مطرح می‌کرد ولی ما حس کردیم که این شورا خیلی کارایی ندارد. چون یک حالت کدخدامنشی در شورا وجود دارد، مثلا می‌گویند حالا با هم صحبت کنید و با هم دوست باشید تا موضوع حل شود!

** وقتی کسی (اشاره به سمیه میرشمسی) روایتش را با اسم خودش  می‌گذارد؛ یعنی دارد مسئولیتی را می‌پذیرد و اعلام می‌کند که من با نام خودم دارم، روایتم را بیان می‌کنم. این برایش مسئولیت ایجاد می‌کند.

** بیشترین آسیبی که من از تجربه خشونت دیدم، دقیقا زمانی بود که اسمی به‌عنوان بازیگر نداشتم و کسی من را به‌عنوان «هانیه توسلی» بازیگر نمی‌شناخت. من دقیقا در آن زمان آسیب دیدم؛ همیشه کلاس‌های بازیگری یا بچه‌هایی که می‌روند تست می‌دهند، در معرض آسیب هستند.

هانیه توسلی

** من چندین سال است کار کردم و گاهی وقت‌ها می‌گویم‌ فلانی آدم خوبی بود و با من خیلی محترم برخورد کرد. دستیار همان کار به من گفت: «آره، با تو محترم بود. چون تو یک بازیگر شناخته‌شده هستی، کاری به تو نداشته‌ ولی من می‌دانم که بازیگرهایی که تک‌سکانسی کار کردند یا دخترهایی که قرار بوده دو سکانس بازی کنند، مثل تو فکر نمی‌کنند و نمی‌گویند که این آدم چقدر محترم است. آنها آسیب دیدند». الان شاید خیلی‌ها جرئت نکنند که بخواهند من را آزار بدهند یا بی‌احترامی کنند‌ ولی برای دخترهای جوان متأسفانه این اتفاق یک مقدار بیشتر است.

** هر زنی تجربه آزار داشته است. سال‌ها پیش فیلم «عصر جمعه» را با خانم مونا زندی کار می‌کردم که درمورد تجاوز خانگی بود، آمار دقیق الان یادم نیست‌ اما هستند دخترهایی که در خانواده در معرض آزار و اذیت و تعرض قرار می‌گیرند. منظورم فقط تجاوز نیست‌ بلکه تعرض و خشونت به هر شکلی. خوب! همه‌مان مورد تعرض قرار گرفته‌ایم. من می‌توانم اعلام کنم که در بدو ورودم در محیط کار به‌شدت مورد تعرض و خشونت قرار گرفتم.

هانیه توسلی

** شاید خیلی از آزارگرها خودشان هم نمی‌دانستند که خشونتی انجام داده‌اند. چندین‌بار آقایان به ما گفتند که ما اصلا نمی‌دانستیم این خشونت است. به خدا من چیزی نگفتم. من الان هر‌جا می‌روم راجع به این ماجرا با من صحبت می‌کنند. این یعنی کار ما تأثیرش را گذاشته است. هر‌چقدر هم جلو برود، مؤثرتر می‌شود. حالا اگر این آیین‌نامه تصویب و اجرا شود، بهتر هم می‌شود.

** هدف ما این بود که بگوییم مشکلی داریم و می‌خواهیم فضای کاری‌مان را امن کنیم. اگر فضا برای زن‌ها امن‌تر شود، آنها قدرت بیشتری پیدا می‌کنند که در یک فضای سلامت کار کنند. 

** من حرفی راجع به صحبت‌های آقای فرحبخش ندارم. ایشان چیزهایی را گفت که دیگر خیلی واضح است؛ اتفاقا خشونتی در کلام ایشان است که ما درباره آن صحبت می‌کنیم. دقیقا خشونتی که داریم از آن حرف می‌زنیم، این است. خیلی برای ما کاربرد داشت، ایشان با عملکردش منظور ما را خیلی واضح بیان کرد.

هانیه توسلی هانیه توسلی و همسرش ازدواج هانیه توسلی هانیه توسلی و همسر و فرزندش عکسهای شخصی هانیه توسلی آیا هانیه توسلی ازدواج کرده همسر هانیه توسلی بیماری هانیه توسلی زیباترین عکس هانیه توسلی عکس هانیه توسلی سریال هانیه توسلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین