کد خبر: 68998 A

پرسپولیس| علی قلی زاده

علی قلی زاده پرسپولیسی می شود؟ | همسر علی قلی زاده بمب نقل و انتقالات را منفجر می کند!

علی قلی زاده پرسپولیسی می شود؟ | همسر علی قلی زاده بمب نقل و انتقالات را منفجر می کند!

ایران آرت: شایعات پیرامون پیوستن علی قلی‌زاده به پرسپولیس به شدت در حال افزایش است و گفته می‌شود این بازیکن و مدیران پرسپولیس برای مذاکره و عقد قرارداد از خود تمایل نشان داده‌اند.

دوستان و نزدیکان علی قلی‌زاده می گویند این بازیکن به شدت پرسپولیسی است و حتی چندی قبل امید نورافکن همبازی قلی‌زاده در تیم ملی مدعی شد قلی‌زاده وقتی به ایران بازگردد، فقط پیراهن پرسپولیس را برتن خواهد کرد و علاقه زیادی به این تیم دارد. قلی‌زاده این روزها در ترکیه حضور دارد ولی بازی‌های فوتبال ایران را هم دنبال می کند.

در حالی که برخی می گویند علی قلی زاده به دلیل درخواست همسر فوتبالیستش یاسمن فرمانی می خواهد به ایران برگردد، تحرکات اینستاگرامی این بازیکن هم خبرساز شده است. چندی پیش ستاره تیم ملی بعد از برتری پرگل پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی به نوعی به سرخ پوشان بابت این برد باارزش تبریک گفت. او در زیر پست اینستاگرامی بیرانوند چند قلب قرمز گذاشت و به نوعی برد پرسپولیسی‌ها را تبریک گفت. بعضی‌ها هم از این کامنت قلی‌زاده این برداشت را کردند که او دارد به پرسپولیس چراغ سبز نشان می دهد و دوست دارد فصل بعد در این تیم بازی کند. 

علی قلی زاده

همچنین دوست چندین ساله و صمیمی‌ترین رفیق او یعنی مهدی ترابی نیز در پرسپولیس بازی می‌کند و این دو در سایپا و تیم ملی هم همبازی بودند و رفقای بسیار نزدیک هم به حساب می آیند.

قلی‌زاده که همین چندی قبل در جام جهانی برای ایران بازی کرد، جزو معدود خوب‌های تیم ملی در قطر بود و به خصوص نمایش فوق العاده ای جلوی ولز داشت و یک پاس گل هم در بازی مقابل انگلیس به مهدی طارمی داد.

حال باید دید این بازیکن برای فصل بعد دوست دارد به فوتبال ایران بیاید و یا اینکه می‌خواهد همچنان در اروپا به فوتبال خودش ادامه بدهد و خبری از بازگشت او به لیگ برتر نخواهد بود.

پرسپولیس علی قلی زاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین