کد خبر: 69070 A

سایپا| ثبت نام سایپا| قرعه کشی سایپا| ثبت نام پراید

ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی؛ پراید ۶۰ روزه با قیمت ارزان | شرایط فروش فوق العاده پراید ۲۳۶ میلیونی سایپا اعلام شد

ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی؛ پراید ۶۰ روزه با قیمت ارزان | شرایط فروش فوق العاده پراید ۲۳۶ میلیونی سایپا اعلام شد

جدیدترین فروش فوق العاده سایپا با عرضه پراید وانت ۱۵۱ از امروز آغاز شد. زمان تحویل خودروی سایپا ۶۰ روز با رنگ سفید است

ایران آرت: شرکت سایپا در کنار ایران خودرو یکی از دو شرکت خودروساز معروف در ایران است که محصولاتی مقرون به صرفه تر نسبت به ایران خودرو عرضه می کند. پراید، تیبا، کوییک، ساینا و شاهین از جمله محصولات شرکت سایپا است. سایپا در سال جاری خودروی اطلس را رونمایی کرده است. سایپا در حال حاضر در طرح یکپارچه خودرو محصولاتش را عرضه می کند. همچنین سایپا به تازگی فروش فوق العاده پراید را آغاز کرده است. 

جدیدترین فروش فوق العاده سایپا با عرضه پراید وانت ۱۵۱ از امروز آغاز شد. زمان تحویل خودروی سایپا ۶۰ روز با رنگ سفید است. در ادامه شرایط ثبت نام پراید وانت خرداد ۱۴۰۲ را می‌خوانید.

قیمت پراید وانت در فروش فوق العاده سایپا

طبق اطلاعیه سایپا قیمت پراید وانت ۱۵۱ مجهز به سیستم دی لایت در طرح فروش فوری خردادماه ۲.۳۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال است. در روش فروش فوق العاده سایپا امکان انتخاب یکی از بسته های خدمت برای خودروها به‌صورت اختیاری فراهم شده است. در صورتیکه مشتری تمایل به تغییر بسته خدمت یا حذف آن را داشته باشد می تواند قبل از واریز وجه اقدام کند. متقاضیان ثبت نام پراید وانت خرداد ۱۴۰۲ می توانند جهت رویت بسته های خدمت و آپشن به سایت org.saipayadak.www مراجعه کنند.

آغاز پیش فروش وانت پراید ۱۵۱ از پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲/ قیمت و شرایط

لینک ثبت نام پراید وانت خرداد 1402

متقاضیان ثبت نام جدید سایپا از ساعت ۱۴ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به واریز وجه و ثبت نام پراید وانت اقدام کنند. 

قبل از  از ثبت نام پراید وانت بدون قرعه کشی بخوانید

در روش ثبت نام پراید وانت بدون قرعه کشی از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو، سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود. در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر معادل ۳۶ درصد سالیانه، (۳ درصد ماهیانه) محاسبه و پرداخت می‌شود. 

بررسی پراید وانت؛ فاجعه ای موفق به روش سایپا

خودروهای سایپا در طرح یکپارچه فروش خودرو

در حالی که ایران خودرو در دومین مرحله طرح یکپارچه خودرو غیبت کرد، سایپا با خودروهای مختلفی در این طرح حضور دارد اما نکته عجیب این است که هنوز قیمت ۴ خودرو نهایی نشده و همچنان در سازمان حمایت در دست بررسی قرار دارد.

خبرگزاری مهر 3 خرداد امسال اعلام کرد: از صبح امروز سامانه یکپارچه فروش خودرو به آدرس https://esalecar.ir/ برای انتخاب ۵ اولویت خودرویی برای متقاضیانی که از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وکالتی و مسدود کرده باشند، فعال شده است.

در این بین از ۲۳ خودروی عرضه شده، قیمت نهایی ۴ محصول سایپا شامل ساینا مدل GX، شاهین اتوماتیک، کوئیک مدل GX و اطلس هنوز مشخص نشده و حتی زمان تحویل نیز شفاف نیست و عبارت «تحویل از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ به بعد» نوشته شده است.

این در حالیست که متقاضیان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای خرید خودرو در حساب بانکی خود مسدود کرده‌اند با این حال نمی‌دانند خودروی مدنظر را با چه قیمتی قرار است تحویل بگیرند؛ در واقع مردم باید خودرویی را بخرند که هیچ اطلاعی از قیمت آن ندارند.

‌نکته مهم اینکه در حالی این محصولات در سامانه یکپارچه در معرض فروش گذاشته شده‌اند که طبق قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده و مصوبه شورای رقابت باید قیمت محصول قبل از اجرای طرح‌های فروش از سوی خودروساز اعلام شود و قانوناً نباید خودرویی را فروخت که قیمت نهایی آن هنوز اعلام نشده باشد.

در این راستا پی گیری ها از شورای رقابت حکایت از آن دارد که با توجه به اینکه این ۴ خودرو، خودروهای جدید محسوب می‌شوند و صورت‌های مالی حسابرسی شده ندارند در چرخه بررسی قیمت در سازمان حمایت هستند.

در حال حاضر سازمان حمایت در حال بررسی قیمت این خودروها است و بعد از اعلام به کارگروه خودروی شورای رقابت، قیمت‌ها از سوی شورا ابلاغ و در نهایت اعلام می‌شود.

سامانه یکپارچه خودرو

رونمایی سایپا از ساینا مدل GL

 سایپا به‌تازگی تیپ جدید GX را برای ساینا معرفی کرد. در ادامه نگاهی به طراحی، مشخصات فنی، آپشن ها و قیمت این خودرو سدان خواهیم داشت.

جی ایکس جدیدترین تیپ این محصول سایپا پس از تیپ‌هایی نظیر EX ،SX ،SR، پلاس، S و اتوماتیک در نظر گرفته می‌شود. به‌طور دقیق‌تر، نسخه S ساینا با به‌روزرسانی‌هایی جزئی در سال ۱۳۹۹ به‌عنوان جانشین نسخه پیشین ساینا از راه رسید و اکنون GX به‌عنوان مدلی حتی جدیدتر از آن روانه بازار می‌شود. در ادامه نگاهی به جزئیات این تیپ از جمله مشخصات فنی، امکانات رفاهی و ایمنی و قیمت آن خواهیم داشت.

طراحی نمای بیرونی و فضای داخی

همان‌طور که اشاره شد، تغییرات تیپ GX به قوای محرکه و امکانات و تجهیزات محدود می‌شوند و این تیپ در زمینه طراحی نمای بیرونی از تغییر چشمگیری در مقایسه با نسخه قبل از خود یعنی S برخوردار نشده است. در نتیجه، کماکان در نمای جلو المان‌هایی نظیر جلوپنجره با تریم کرومی و پنل مشکی پایین سپر به‌چشم می‌خورند و در نمای عقب هم طراحی متفاوت مشکی‌رنگ سپر قابل مشاهده است. صرفاً در ساینا GX رینگ‌های آلومینیومی و پنجره‌ها و شیشه عقب دودی به‌کار رفته‌اند که پیش‌تر در بقیه نسخه‌ها ندیده بودیم.

سایپا ماشین جدید معرفی کرد / مشخصات فنی و آپشن‌ها/ عکس

فضای داخلی ساینا جی ایکس نسبت به قبل دست‌نخورده مانده است و خریداران این خودرو همچنان همان داشبورد همیشگی سایپا را پیش رو خواهد خواهند داشت؛ همان داشبورد ساده‌ای که ساینا در آن با محصولات دیگری مثل کوییک اشتراک دارد. این درحالی است که سایپا در گذشته در زمان معرفی ساینا S از برنامه خود برای عرضه نسخه‌ای دیگر از ساینا تحت عنوان G با کنسول مرکزی جدید و دریچه‌های تهویه گِرد در کابین ضمن امکانات و تجهیزات بیشتر خبر داده بود.

مشخصات فنی ساینا GX

ساینا GX نسخه ارتقا پیدا کرده پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر M۱۵ را زیر کاپوت خود دارد. قدرت و گشتاور تولیدی این پیشرانه کمی نسبت به پیشرانه قبلی افزایش پیدا کرده است. درحالی که پیشرانه قبلی مجموعاً ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کرد، این پیشرانه ارتقایافته حالا می‌تواند ۹۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور تولید کند. البته تولید گشتاور بیشتر در دور موتور پایین‌تر برای این خودرو سایپا فراهم شده است. یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های صورت گرفته در پیشرانه مذکور هم پیاده‌سازی سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها (VVT-i) است که افزایش راندمان پیشرانه را به‌دنبال می‌آورد.

سایپا ماشین جدید معرفی کرد / مشخصات فنی و آپشن‌ها/ عکس

پیشرانه ۴ سیلندر ساینا GX نیرو خود را به‌وسیله یک گیربکس دستی ۵ سرعته به محور جلو انتقال می‌دهد. ضمن اینکه بنا به اطلاعات رسمی، به‌ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ۶.۹ لیتر بنزین مصرف می‌کند. در مجموع، تغییرات این تیپ سدان سایپا از لحاظ قوای محرکه در همین موارد خلاصه می‌شوند و افزایش جزئی خروجی و تولید بهتر گشتاور تنها پیشرفت‌های این پیشرانه نسبت به نسخه قبلی آن خواهند بود.

قیمت جدید کارخانه ساینا اعلام شد + جدول قیمت

امکانات و تجهیزات نسخه جی ایکس ساینا

تاچ‌اسکرین ۷ اینچی به‌همراه قابلیت مسیریابی، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، دوربین دید عقب، روکش چرمی صندلی‌ها، رینگ‌های آلومینیومی و شیشه دودی عقب امکانات جدید ساینا تیپ GX در نظر گرفته می‌شوند. این خودرو از همه امکانات و تجهیزات نسخه قبل از خود هم بهره می‌برد؛ از ترمز ABS و توزیع الکتریکی نیرو به‌علاوه ایربگ سرنشین جلو و راننده تا سیستم تهویه نیمه‌خودکار و تنظیم دستی ۶ جهته صندلی راننده و ۴ جهته صندلی شاگرد.

سایپا پیش فروش سایپا ثبت نام سایپا ثبت نام اطلس ثبت نام پراید ثبت نام جدید سایپا قرعه کشی سایپا محصولات سایپا ثبت نام فروش فوق العاده سایپا ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی ثبت نام سایپا امروز ثبت نام ساینا ثبت نام پراید 151 فروش فوق العاده سایپا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین