کد خبر: 69269 A

قیمت دنا پلاس| قیمت دنا پلاس کارخانه| قیمت دنا پلاس بازار

قیمت دنا پلاس کاهش پیدا کرد یا افزایش؟ | جنجال قیمت دنا پلاس در بازار و کارخانه امروز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲

قیمت دنا پلاس کاهش پیدا کرد یا افزایش؟ | جنجال قیمت دنا پلاس در بازار و کارخانه امروز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲

به دنبال افزایش قیمت دنا پلاس خریداران این خودرو خواستار اصلاح قیمت شدند که در نهایت شورای رقابت امروز اصلاح قیمت دنا پلاس را تصویب کرد. با این وجود قیمت این خودرو در بازار طی روزهای اخیر افزایش پیدا کرده است.

ایران آرت: قیمت دنا پلاس این روزها بسیار خبرساز شده؛ از افزایش قیمت کارخانه دنا پلاس علیرغم وعده کاهش قیمت آن تا قیمت‌های مختلفی که برای این خودرو در بازار اعلام می‌شود.

به دنبال افزایش قیمت دنا پلاس خریداران این خودرو خواستار اصلاح قیمت شدند که در نهایت شورای رقابت امروز اصلاح قیمت دنا پلاس را تصویب کرد.

به گزارش تسنیم، به دنبال اعتراض خریداران خودروی دنا پلاس برای افزایش قیمت این محصول شورای رقابت با برگزاری جلسه ای تصمیم به بررسی این موضوع گرفت.

ایران خودرو در قیمت جدید دنا پلاس به جای کاهش 43 میلیون تومانی در لیست محصولات جدید خود قیمت این خودرو را 347 میلیون تومان اعلام کرد که همین امر عاملی شد تا خریداران نسبت به این موضوع اعتراض داشته باشند.

توکلی مدیر روابط عمومی شورای رقابت درخصوص جزئیات جلسه این شورا برای بررسی قیمت خودرو دنا پلاس به خبرنگار تسنیم، گفت: در جلسه امروز کارگروه خودرو مقرر شد قیمت دنا پلاس براساس مصوبات شورای رقابت اعلام شود.

وی با بیان اینکه به زودی ایران خودرو اعلامیه اصلاحی خود را صادر و مشتریان را از جزئیات قیمت این محصول مطلع خواهد کرد، افزود: در مصوبه امروز نظرات ایران خودرو، سازمان حمایت و شورای رقابت اخذ و در نتیجه تصمیم بر آن شد تا قیمت این محصول براساس مصوبه فروردین ماه شورای رقابت باشد

قیمت دنا پلاس در بازار امروز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲

بر اساس گزارش منتشر شده در سایت باما، قیمت دنا پلاس طی ۲۴ ساعت اخیر حدود سه درصد افزایش پیدا کرده است. طبق گزارش این سایت، دنا پلاس دنده‌ای ساده رینگ آلومینیومی ۶۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

با این وجود سایت کارنامه قیمت این خودرو را با احتساب یک درصد کاهش نسبت به روز گذشته، ۶۸۰ میلیون تومان اعلام کرده است. به نظر می‌رسد حاشیه‌های قیمت کارخانه دنا پلاس باعث شده وضعیت قیمت این خودرو در بازار آشفته شود.

 

IMG_20230618_200030

IMG_20230618_200743_295

قیمت دنا پلاس قیمت دنا پلاس امروز قیمت دنا پلاس بازار قیمت دنا پلاس کارخانه
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    <b>دارو ندارم فروختم که از طرح یکپارچه ماشین بگیرم حالا ۴۳ تومن گران شد از کدام قبرستانی حورکنم</b>

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین