کد خبر: 69324 A

علیرضا بیرانوند| تیم ملی ایران| پرسپولیس

فوری؛ علیرضا بیرانوند راهی بیمارستان شد

فوری؛ علیرضا بیرانوند راهی بیمارستان شد

مصدومیت بیرانوند از ناحیه فک و صورت و البته خونریزی زیر چشم او سبب تعویض این دروازه‌بان باتجربه و انتقالش به بیمارستان شد.

ایران آرت: دو برخورد شدید در دقایق ابتدایی مسابقه ایران و ازبکستان سبب شد تا نگرانی هایی درباره سه ستاره تیم ملی پیش بیاید. در دقیقه 5 بازی ابتدا علیرضا بیرانوند و سعید عزت‌اللهی در یک صحنه با هم برخورد کردند.

به گزارش ورزش سه، در این صحنه روی ارسال بازیکن ازبکستان، بیرانوند از دروازه خروج کرد و عزت‌اللهی‌ هم به قصد سر زدن جلو رفت که باعث شد یک برخورد شدید پیش بیاید.

مصدومیت بیرانوند از ناحیه فک و صورت و البته خونریزی زیر چشم او سبب تعویض این دروازه‌بان باتجربه و انتقالش به بیمارستان شد. عجیب اینکه عزت‌اللهی هم از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و او نیز خونریزی کرد. هافبک باتجربه ایران اما به بازی برگشت و با بانداژ کارش را ادامه داد ولی خونریزی سر این بازیکن ادامه یافت باعث شد در دقیقه 33 بار دیگر از زمین بیرون برود و اینبار با یک بانداژ مخصوص و محکم‌تر وارد زمین شود.

1889482

این اما پایان مصدومیت های شدید بازیکنان ایران نبود. درست در لحظاتی که عزت‌اللهی بعد از مداوای چند باره کنار زمین منتظر بود تا به داخل مستطیل سبز برگردد، یک برخورد دیگر پیش آمد که منجر به مصدومیت محبی شد.

در میانه میدان بازیکن ازبکستان برای گرفتن توپ از محبی روی پای او تکل زد و خطا کرد و در ادامه یک برخورد  شکل گرفت. دست او به صورت محمد محبی خورد و همین امر باعث خونریزی صورت ستاره بوشهری تیم ملی شد! توقف چند باره بازی به این خاطر اما برای محبی به خیر گذشت و او با یک مداوای سطحی به زمین برگشت و کارش را ادامه داد.

درباره عزت‌اللهی و محبی نگرانی خاصی وجود ندارد اما بیرانوند همراه با یکی از اعضای کادرپزشکی تیم ملی به بیمارستانی در تاشکند رفته تا با عکس برداری دغدغه‌ای بابت حاد بودن شرایط تهدیدش نکند.

پرسپولیس تیم ملی ایران علیرضا بیرانوند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین